Název: Name: | Škoda 6V | |
Originální název: Original Name: | Škoda 6V | |
Kategorie: Category: | tahač přívěsů | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1936-14.03.1939 Akciová společnost, dříve Škodovy závody, Plzeň, 15.03.1939-DD.MM.1943 Reichswerke Hermann Göring, Plzeň, | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1936-DD.MM.1943 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 56 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1936 | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 2 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 6x6 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 8300 kg | |
Užitečné zatížení: Payload: | 5000 kg | |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 13300 kg | |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | 12000 kg | |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | 25300 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 6600 mm | |
Celková šířka: Overall Width: | 2110 mm | |
Celková výška: Overall Height: | 3000 mm | |
Světlá výška: Ground Clearance: | 300 mm | |
Rozvor: Wheelbase: | 3350+1250 mm | |
Rozchod: Track: | 1700 mm - | |
Brzdová soustava: Braking System: | pneumatická | |
Elektrický systém: Electrical System: | 12 V | |
Pneumatiky: Tyres: | 10,50-20 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Škoda, zážehový, kapalinou chlazený, OHV | |
Převodovka: Gearbox: | Škoda, mechanická, počet stupňů: 8 vpřed a 2 vzad | |
Spojka: Clutch: | vícelamelová, suchá | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 230 l | |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 44 km/h | |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | 14 km/h | |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | 95 l/100 km (1) | |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 300 km (2) | |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | ? ° / ? ° | |
Svah: Gradient: | ? ° | |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | (1) Při uvedené spotřebě 95 l/100 km vypočítán dojezd 241 km. (2) Při uvedeném dojezdu 300 km odhadnuta spotřeba na 77 l/100 km. V květnu 1939 došlo k přeznačení: - benzínový 6VTP6L na 6V (51 ks) - dieselový 6VTP6L-D na 6VD (5 ks) Šířka vozidla s dvojitou montáží pneumatik: 2610 mm. Výška kabiny: 2650 mm. Výška ložné plochy: 1350 mm. Ložná plocha: 3840 x 1900 mm. Naviják: 88260 N, lano 70 m. Švédské označení: Dragterrängbil m/39 Typ Skoda, později Dragterrängbil 952 | |
Zdroje: Sources: | Dreiachsiger Geläde-Radschlepper Škoda 6V mit Dreiachsantrieb, tovární výtisk č.83-507n-400211, ISBN nemá Pozůstalost po Josefu Herinkovi, listinná varia z roku 1994 Sten Munck af Rosenschöld: Svenskt rörligt kustartilleri i Rörliga Bladet in Kustposten 2006 Nr.3, s. 19-22, ISSN nenalezeno František Kusovský: Vojenské nákladní automobily Škoda 1919-1950, Grada Publishing, Praha 2014, ISBN 978-80-247-4827-6 |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda 6V |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Skoda-6V-t237401#656220Verze : 4
Jiří Tintěra
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.