SUEZ-4
Spouštěcí zdroj SUEZ-4 je určen pro přezkušování palubních leteckých instalací a pro spouštění motorů letadel a vrtulníku. Je umístěn na podvozku Avia A-31K nebo A-31T. Elektrocentrála je poháněna motorem Tatra T-3-928 a umožňuje spouštění nebo přezkušování jednoho letounu, ve variantě SUEZ-4M dvou letounů.
Technicko-taktická data
Celková hmotnost: 6 350 kg
Maximální rychlost: 70 km/h
Výkon elektrocentrály: 90 kVA
Spotřeba elektrocentrály: 20 l/Mh
Spouštěcí zdroj SUEZ-4 je určen pro přezkušování palubních leteckých instalací a pro spouštění motorů letadel a vrtulníku. Je umístěn na podvozku Avia A-31K nebo A-31T. Elektrocentrála je poháněna motorem Tatra T-3-928 a umožňuje spouštění nebo přezkušování jednoho letounu, ve variantě SUEZ-4M dvou letounů.
Technicko-taktická data
Celková hmotnost: 6 350 kg
Maximální rychlost: 70 km/h
Výkon elektrocentrály: 90 kVA
Spotřeba elektrocentrály: 20 l/Mh
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |