Je prokázána a to i fotografií, také chemická průzkumná verze označovaná PCHT-34, využívající standardní strojový spodek T-34-85. Vnitřní vybavení, ani složení průzkumné a pozorovací výstroje bohužel není známo.
Technický popis:
Otvor po věži je zleva překryt pancéřovým plátem nesoucím průzkumné vybavení a pozorovací přístroje, tyto jsou však na všech dostupných variacích fotografie důsledně překryty ochrannými obaly. Nejzřetelnější je foto v "New Vanguard" č.20 na stránce 37, ale chybně označený jako T-34-T. Zprava je otvor po věži překryt upraveným prostředním krytem motoru a v něm upevněnými novými, dělenými vstupními poklopy s pozorovacím přístrojem v předním z nich.
Podvozek byl použitý plně z tanku T-34-85.
Rozměry+TTD: - předpokládané
Délka celková: 6 100 mm
Šířka: 3 000 mm
Výška celková: 1 700 mm
Světlá výška: 400 mm
Bojová hmotnost: 30 000 kg
Pancéřování: 20 – 90 mm
Výkon motoru: 500ks/375 kW
Maximální rychlost na silnici: 60 km/h
Maximální rychlost v terénu: 30 km/h
Spotřeba paliva komunikace: 160 l/100 km
Spotřeba paliva v terénu: 230 l/100 km
Dojezd na silnici: 340 km
Dojezd v terénu: 230 km
Stoupavost: 30°
Boční sklon: 25°
Příkop: 2 500 mm
Kolmá stěna: 730 mm
Brod: 1 300 mm
Technický popis:
Otvor po věži je zleva překryt pancéřovým plátem nesoucím průzkumné vybavení a pozorovací přístroje, tyto jsou však na všech dostupných variacích fotografie důsledně překryty ochrannými obaly. Nejzřetelnější je foto v "New Vanguard" č.20 na stránce 37, ale chybně označený jako T-34-T. Zprava je otvor po věži překryt upraveným prostředním krytem motoru a v něm upevněnými novými, dělenými vstupními poklopy s pozorovacím přístrojem v předním z nich.
Podvozek byl použitý plně z tanku T-34-85.
Rozměry+TTD: - předpokládané
Délka celková: 6 100 mm
Šířka: 3 000 mm
Výška celková: 1 700 mm
Světlá výška: 400 mm
Bojová hmotnost: 30 000 kg
Pancéřování: 20 – 90 mm
Výkon motoru: 500ks/375 kW
Maximální rychlost na silnici: 60 km/h
Maximální rychlost v terénu: 30 km/h
Spotřeba paliva komunikace: 160 l/100 km
Spotřeba paliva v terénu: 230 l/100 km
Dojezd na silnici: 340 km
Dojezd v terénu: 230 km
Stoupavost: 30°
Boční sklon: 25°
Příkop: 2 500 mm
Kolmá stěna: 730 mm
Brod: 1 300 mm