Název: Name: | Tatra 816-61VV41 15 200 4x4.1 | Tatra 816-61VV41 15 200 4x4.1 |
Originální název: Original Name: | Tatra 816-61VV41 15 200 4x4.1 | |
Kategorie: Category: | valník | cargo bed truck |
Výrobce: Producer: | Tatra, Kopřivnice | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR sériová výroba nezahájena / serial production not started | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | prototyp(y) / prototype(s) | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.199R | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 1 + 1 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 4x4 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 9200 kg | 20283 lb |
Užitečné zatížení: Payload: | 5800 kg | 12787 lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 15000 kg | 33069 lb |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | 16000 kg | 35274 lb |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | 31000 kg | 68343 lb |
Celková délka: Overall Length: | 7730 mm | 25ft 4in |
Celková šířka: Overall Width: | 2500 mm | 8ft 2in |
Celková výška: Overall Height: | 3150 mm | 10ft 4in |
Světlá výška: Ground Clearance: | ? mm | ? |
Rozvor: Wheelbase: | 4090 mm | 161in |
Rozchod: Track: | 1984 mm - všechny nápravy | 78 ⅛ in - vall axles |
Brzdová soustava: Braking System: | provozní - pneumatická, dvouokruhová, působící na kola všech náprav; nouzová - pružinová, působící na kola zadních náprav s vazbou na soustavu přívěsu; parkovací - pružinová, působící na kola zadních náprav; odlehčovací - motorová brzda | service brake - dual-circuit pressure-air brakes acting on all wheels, with connection to the trailer brake system; emergency brake - spring-type, acting on wheels of the rear axles, with connection to the trailer brake system; parking brake - spring-type, acting on wheels of the rear axles; engine brake - exhaust brake |
Elektrický systém: Electrical System: | napětí elektrické sítě: 24 V ukostřený záporný pól | nominal voltage: 24 V ground pole: negative |
Pneumatiky: Tyres: | 14.00 R20 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Tatra T3B-928-30 - vznětový, vidlicový, vzduchem chlazený, s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný - počet válců: 8 - vrtání: 120 mm - zdvih: 140 mm - objem válců: 12 667 cm3 - maximální točivý moment: 1100 Nm při 1200 ot/min - maximální výkon: 200 kW při 2000 ot/min | Tatra T3B-928-30 - air cooled, V-type, four stroke, turbocharged and charge-air-cooled direct injection diesel engine, - number of cylinders: 8 - bore: 4.72 in - stroke: 5.51 in - swept volume: 773 cu in - maximum torque: 811 lb.ft at 1200 rpm - maximum power output: 268 hp (272 PS) at 2000 rpm |
Převodovka: Gearbox: | Tatra 10 TS 130 5+1; řazení mechanické s pneumatickým posilovačem, normální a redukovaný chod řazený elektropneumaticky s předvolbou | Tatra 10 TS 130 synchromesh gearbox with semiautomatic split, 5 forward and 1 reverse gears, normal or reduced drive mode; pressure-air assisted gear-shifting by means of a gear shift lever with pre-selector |
Spojka: Clutch: | jednolamelová s membránovou pružinou, ovládání hydraulické se vzduchovým posilovačem | single-plate, diaphragm clutch, attached to the engine fly wheel; hydraulic control with pressure-air power cylinder |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 230 ? l | 50.59 ? Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 90 km/h | 56 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | ? mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | ~1000 km | ~621 mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 35 ° / 31 ° | |
Svah: Gradient: | 451) ° | 1001) % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | ? |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | ? |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | ? |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | 1) svah 45° je pro celkovou hmotnost, svah 17° je pro celkovou hmotnost s přívěsem | 1) gradient of 100 % is for GVW, gradient 38 % is for GCW |
Zdroje: Sources: | firemní materiály Tatra a.s. |