CZE - Tatra 815-2 Steelbro KL300 (stranový překladač)

     
Název:
Name:
Tatra 815-2 Steelbro KL300 Tatra 815-2 Steelbro KL300
Originální název:
Original Name:
Tatra 815-2 Steelbro KL300
Kategorie:
Category:
stranový překladač - nosič kontejnerů sidelifter - container carrier
Výrobce:
Producer:
OKD Doprava, Ostrava [finální montáž / finaly assembly]
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.2006-DD.MM.2006
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.2004 ?
Obsluha:
Crew:
1
Technické údaje:
Technical Data:
 
Podvozek:
Chassis:
Tatra 815-260R81 36 255 8x8.2/20
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
? kg ? lb
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
320001) kg 705481) lb
Celková délka:
Overall Length:
10320 mm 33ft 10,3in
Celková šířka:
Overall Width:
2500 mm 8ft 2,43in
Celková výška:
Overall Height:
32802) mm 10ft 9,12in2)
Světlá výška:
Ground Clearance:
275 mm 10,83in
Rozvor:
Wheelbase:
1650 mm - 3460 mm - 1320 mm 64,95in - 136,22in - 51,97in
Rozchod:
Track:
2004 mm - přední nápravy
1772 mm - zadní nápravy
78,9in - front axles
69,76in - rear axles
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
Tatra T3B-928-60
- vznětový, vidlicový, vzduchem chlazený, s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný, s chlazením plnicího vzduchu, splňující limity exhalací EURO 2
- počet válců: 8
- objem válců: 12 667 cm3
- maximální točivý moment: 1570 Nm při 1000-1400 ot/min
- maximální výkon: 255 kW při 1800 ot/min
Tatra T3B-928-60
- air cooled, V-type, four stroke, turbocharged and charge-air-cooled direct injection Diesel engine, electronic cooling control; meets EURO 2 emission standards
- number of cylinders: 8
- swept volume: 773 cu in
- maximum torque: 1158 lb.ft at 1000-1400 rpm
- maximum power output: 342 hp (346.7 PS) at 1800 rpm
Převodovka:
Gearbox:
Tatra 10 TS 160
- synchronizovaná 5+1; řazení mechanické s pneumatickým posilovačem, normální a redukovaný chod řazený elektropneumaticky s předvolbou
Tatra 10 TS 160
- synchromesh gearbox with semiautomatic split, 5 forward and 1 reverse gears, normal or reduced drive mode; pressure-air assisted gear-shifting by means of a gear shift lever with pre-selector
Spojka:
Clutch:
MFZ 1x420
- jednolamelová s průměrem 420 mm s membránovou pružinou, ovládání hydraulické se vzduchovým posilovačem
MFZ 1x420
- jednolamelová s průměrem 420 mm s membránovou pružinou, ovládání hydraulické se vzduchovým posilovačem
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
370 l 81.39 Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
853) km/h 533) mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
554) l/100 km 5.144) mi/Imp gal
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
~ 685 km ~ 426 mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
? ° / ? °
Svah:
Gradient:
? ° ? %
Boční náklon:
Side Slope:
? ° ? %
Překročivost:
Trench Crossing:
? m ?
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
0,4 m 15,7in
Brodivost:
Fording Depth:
0,8 m 31,5in
Nástavba:
Superstructure:
Steelbro KL300
- kontejnery: ISO 1C, ISO 1CC, flatrack
Steelbro KL300
- containers: ISO 1C, ISO 1CC, flatrack
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
1) na veřejných komunikacích
2) bez kontejneru; 3885 mm s kontejnerem
3) s omezovačem rychlosti
4) silnice
1) at public roads
2) without container; 12ft 8,94in with container
3) with speed limiter
4) road
Zdroje:
Sources:
Kolmaš, V., Kohoutek, J., Vymětal, J.: Katalog automobilní a pásové techniky používané v AČR, Praha, 2007
Archiv autora
URL : https://www.valka.cz/CZE-Tatra-815-2-Steelbro-KL300-stranovy-prekladac-t167036#502284 Verze : 0
Tatra 815-2 Steelbro KL300

Boční překladač určený pro manipulaci a přepravu jednoho 20 stopého kontejneru ISO 1C, ISO 1CC, případně jiných kontejnerů nebo přepravních plošin s rohovými kotvícími prvky o potřebných parametrech. Stabilizační opěry s prodlužovacími rameny zajišťují, že prostředek může být použit i pro manipulaci s kontejnerem umístěným na železničním voze.

Pracovní pohyby obou jeřábových agregátů jsou ovládány elektrohydraulicky a řízeny pomocí magnetických ventilů. Podpěry společně s hlavními i vedlejšími rameny se ovládají s přenosného panelu pro lepší přehled obsluhy při manipulaci s kontejnerem. Maximální zvedací kapacita zařízení činí 12 tun.

Do výzbroje Armády České republiky byly zavedeny dva kusy pro přepravu kontejnerové polní chemické laboratoře AL-2 tvořené po jednom kontejneru AL-2/ch a AL-2/r. AL-2 byla provozována u 312. praporu radiační, chemické a biologické ochrany. Novější boční překladače na podvozku T-815-2 dodávané pro českou armádu byly následně tvořeny zařízením Steelbro KL300/61 s vyšší nosností.
URL : https://www.valka.cz/CZE-Tatra-815-2-Steelbro-KL300-stranovy-prekladac-t167036#502287 Verze : 3
T-815-2 Steelbro KL300 při manipulaci s kontejnerem.
CZE - Tatra 815-2 Steelbro KL300 (stranový překladač) - (autor neznámý, via Internet)

(autor neznámý, via Internet)
URL : https://www.valka.cz/CZE-Tatra-815-2-Steelbro-KL300-stranovy-prekladac-t167036#503109 Verze : 0
T-815-2 Steelbro KL300 s chemickou laboratoří AL-2/ch, která byla do výzbroje české armády zavedena v září 2006.


Fotografie: VOP CZ

CZE - Tatra 815-2 Steelbro KL300 (stranový překladač) -


URL : https://www.valka.cz/CZE-Tatra-815-2-Steelbro-KL300-stranovy-prekladac-t167036#502289 Verze : 0
T-815-2 Steelbro KL300 s radiometrickou laboratoří AL-2/r, která byla do výzbroje české armády zavedena v lednu 2007.


Fotografie: VOP CZ

CZE - Tatra 815-2 Steelbro KL300 (stranový překladač) -


URL : https://www.valka.cz/CZE-Tatra-815-2-Steelbro-KL300-stranovy-prekladac-t167036#502290 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více