Název: Name: | KWZT-1 Mamut | KWZT-1 Mamut |
Originální název: Original Name: | KWZT-1 Mamut | |
Kategorie: Category: | obrněné vyprošťovací vozidlo | armoured recovery vehicle |
Výrobce: Producer: | Tatra a.s., Kopřivnice SZCZĘŚNIAK Pojazdy Specjalne Sp. z o.o., Bielsko-Biała | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | prototyp(y) / prototype(s) | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.2010 | |
Osádka: Crew: | 1 (+ 3) | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Bojová hmotnost: Combat Weight: | 14000 kg | 30865 lb |
Celková délka: Overall Length: | 112901) mm | 37ft 0.5in1) |
Celková šířka: Overall Width: | 2500 mm | 8ft 2in |
Celková výška: Overall Height: | 37902) mm | 12ft 5in2) |
Světlá výška: Ground Clearance: | 4103) mm | 1ft 4in3) |
Pancéřování: Armour: | balistická a protiminová ochrana (kabina) - STANAG 4569 Annex A Level 2 - STANAG 4569 Annex B Level 2b | ballistic and mine protection (cab) - STANAG 4569 Annex A Level 2 - STANAG 4569 Annex B Level 2b |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Deutz TCD 2015 V08 - vodou chlazený, přeplňovaný, vznětový čtyřtaktní motor, s přímým vstřikováním, mezichladičem, elektronicky ovládaný - počet válců: 8 - vrtání: 132 mm - zdvih: 145 mm - objem válců: 15,9 l - maximální točivý moment: 2650 Nm při 1400 ot/min | Deutz TCD 2015 V08 - water-cooled, turbocharged, diesel four-dtroke engine, with direct injection, air intercooled, electronically controlled - number of cylinders: 8 - bore: 5.2 in - stroke: 5.7 in - swept volume: 970 cu in - maximum torque: 1955 lb.ft at 1400 rpm |
Výkon: Power: | 440 kW při 2100 ot/min | 590 bhp at 2100 rpm |
Převodové ústrojí: Transmission: | Allison 4800SP - automatická - počet rychlostí: 7 vpřed + 1 vzad | Allison 4800SP - automatic - number of speeds: 7 forward + 1 reverse |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 100 km/h | 62 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 700 km | 435 mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Svah: Gradient: | 45 ° | 100 % |
Boční náklon: Side Slope: | 20 ° | 45 % |
Překročivost: Trench Crossing: | 2,1 m | 83in |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,6 m | 24in |
Brodivost: Fording Depth: | 1,2 m | 47in |
Nástavba: Superstructure: | jeřáb - nosnost: 43,9 tm - dosah: 8,4 m - užitečné zatížení: 5200 kg / 8,4 m nebo až 12000 kg / 3,5 m - dálkové ovládání naviják - 2x - 24 t (konstantní tažná síla) - lano: 100 m - přídavný: 2 t, 220 m buldozerová radlice zadní vidlice - nosnost: 14000 kg | crane (recovery) - moment of load: 43,9 tm - range: 27ft 6,7in - lifting capacity: 11464lb / 27ft 7in or 26455lb / 11ft 6in - remore control winch - 2x - 52911lb (constant pull) - rope: 328ft 1,01in - auxiliary: 4409lb, 721ft 9.5in dozer blade rear hook - load: 30865lb |
Výzbroj: Armament: | - | - |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | 1) +/- 30 mm 2) +/- 30 mm 3) měnitelná světlá výška Max. kroutící moment: 2650 Nm / 1400 ot/min Podvozek: Tatra 815-7Z0R9T 44 440 8x8.1R KWZT - Kołowy Wóz Zabezpieczenia Technicznego | 1) +/- 1,18in 2) +/- 1,18in 3) variable ground clearance Max. torque: 2650 Nm / 1400 rpm Chassis: Tatra 815-7Z0R9T 44 440 8x8.1R KWZT - Kołowy Wóz Zabezpieczenia Technicznego |
Zdroje: Sources: | reklamní materiály Tatra, a. s. informaci o výrobci nástavby poskytl kolega Jiří Tintěra |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |