Název: Name: | LOV ISR | |
Originální název: Original Name: | LOV ISR | |
Výrobce: Producer: | VTÚ, odštěpný závod VTÚVM, Slavičín IVECO Defence Vehicles, Bolzano [podvozek / chassis] | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 prototyp / prototype | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.2017 | |
Osádka: Crew: | 1 + 3 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 4x4 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 6600 kg | |
Užitečné zatížení: Payload: | 500 kg | |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 7100 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 5045 mm | |
Celková šířka: Overall Width: | 2200 mm | |
Celková výška: Overall Height: | 2050 mm | |
Světlá výška: Ground Clearance: | 3401) mm | |
Rozvor: Wheelbase: | 3230 mm | |
Rozchod: Track: | 1710 mm - obě nápravy | |
Brzdová soustava: Braking System: | vzducho-kapalinová kotoučové brzdy odpojitelené ABS pro jízdu v terénu | |
Elektrický systém: Electrical System: | napětí: 12 / 24 V ukostřený záporný pól akumulátory: 2x 120 Ah, zapojené do série alternátor: 24 V / 90 A | |
Pneumatiky: Tyres: | 325/85 R16 Michelin s / with run-flat | |
Pancéřování: Armour: | balistická a protiminová ochrana dle: - STANAG 4569 Annex A Level 3 - STANAG 4569 Annex B Level 2a a 2b | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | IVECO F1C E0489C DVD - řadový kapalinou chlazený turbodiesel s mezichladičem stlačeného vzduchu, splňující limity exhalací EURO 3, vstřikování common rail - počet válců: 4 (16 ventilů) - objem válců: 3000 cm3 - maximální točivý moment: 456 Nm při 1800 ot/min - maximální výkon: 140 kW při 3700 ot/min | |
Převodovka: Gearbox: | ZF 6HP260 - automatická - počet rychlostí: 6+1 rozdělovací převodovka - dvourychlostní - trvalý náhon všech kol | |
Spojka: Clutch: | - | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 130 l | |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 1102) km/h | |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | 303) l/100 km | |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 5004) km | |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 54 ° / 48 ° | |
Svah: Gradient: | 30 ° | |
Boční náklon: Side Slope: | 17 ° | |
Překročivost: Trench Crossing: | 0,60 m | |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,35 m | |
Brodivost: Fording Depth: | 0,855) m | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | 1) pod středem nápravy 2) maximální povolená rychlost 3) průměrná spotřeba 4) průměrný dosah 5) bez přípravy, s přípravou 1,5 m | |
Zdroje: Sources: | firemní materiály VTÚ, odštěpný závod VTÚVM |
URL : https://www.valka.cz/CZE-ITA-LOV-ISR-t213884#601163Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
LOV ISR
Lehké obrněné vozidlo ISR (Intelligence, Surveillance, Reconnaissance) je součástí systému vševojskového průzkumu. Představuje průzkumný prostředek určený k zabezpečení sil české armády v zahraničních operacích. S jeho nasazením se počítá především na exponovaná místa bojiště s cílem zajistit informace o protivníkovi především v podmínkách asymetrického boje.
LOV ISR vychází z jednotné koncepce vozidel postavených na bázi automobilu IVECO M65E19WM LMV zavedených do výzbroje Armády České republiky. Prostředek je vybaven speciální účelovou nástavbou se zvedacím stožárem, na jehož vrcholu je upevněna senzorová hlavice BAA II od německé společnosti Hensoldt.
V listopadu 2016 uzavřelo Ministerstvo obrany ČR smlouvu se státním podnikem Vojenský technický ústav na přestavbu (technické zhodnocení) jednoho lehkého obrněného vozidla LOV 50 B na standard LOV ISR. Zástavba průzkumného kompletu BAA II a jeho ovládacích prvků si vynutila demontáž zbraňově stanice M151A2 Protector. Cena kontraktu dosáhla výše 85 949 462 Kč včetně DPH. Vozidlo bylo následně zavedeno do výzbroje 102. průzkumného praporu.
Průzkumný pozorovací komplet BAA II:
- výška zdvihu sloupu: 1320 mm
- rozsah pohybu manipulátoru v azimutu: n x 360°
- rozsah pohybu manipulátoru v elevaci: -30°/+ 70°
- široké zorné pole denní CCD TV kamery: 17,5° x 13,1°
- střední zorné pole denní CCD TV kamery: 8° x 6°
- úzké zorné pole denní CCD TV kamery: 2° x 1,5°
- velmi úzké zorné pole denní CCD TV kamery: 1,25° x 0,95°
- spektrální oblast chlazené IČ kamery: 3 µm - 5 µm
- široké zorné pole IČ kamery: 16° x 12,8°
- střední zorné pole IČ kamery: 8° x 6,4°
- Úzké zorné pole IČ kamery: 2° x 1,6°
- velmi úzké zorné pole IČ kamery: 1° x 0,8°
- zorné pole fúze obrazu: 14,6° x 11,7°
- rozsah měření laserového dálkoměru: 50 až 20 000 m
- Vlnová délka laserového dálkoměru: 1572 nm
- dosah laserového značkovače: 5,3 km
- dosah laserového osvětlovače: 2 km
Zdrojová soustava:
- nástavbové AKB typu Li-pol 240 Ah
Vnější komunikační subsystém:
- souprava radiostanice AN/PRC-117G
- souprava radiostanice MPU-5
- SATCOM
Vnitřní komunikační subsystém
- souprava VICM 200 (4 ks)
Navigační subsystém:
- GPS přijímač DAGR AN/PSN-13A
- inerciální navigační jednotka TALIN 2000
Rušící prostředky:
- rušič STAR Light 3-M1
Detekční systémy:
- systém detekce střelby GSD
- systém detekce laserového ozáření LAWAREC BRICK
Videopřijímač obrazu z leteckých prostředků:
- ROVER 6i
Bezpilotní průzkumný prostředek:
- RO-11B Raven DDL
Lehké obrněné vozidlo ISR (Intelligence, Surveillance, Reconnaissance) je součástí systému vševojskového průzkumu. Představuje průzkumný prostředek určený k zabezpečení sil české armády v zahraničních operacích. S jeho nasazením se počítá především na exponovaná místa bojiště s cílem zajistit informace o protivníkovi především v podmínkách asymetrického boje.
LOV ISR vychází z jednotné koncepce vozidel postavených na bázi automobilu IVECO M65E19WM LMV zavedených do výzbroje Armády České republiky. Prostředek je vybaven speciální účelovou nástavbou se zvedacím stožárem, na jehož vrcholu je upevněna senzorová hlavice BAA II od německé společnosti Hensoldt.
V listopadu 2016 uzavřelo Ministerstvo obrany ČR smlouvu se státním podnikem Vojenský technický ústav na přestavbu (technické zhodnocení) jednoho lehkého obrněného vozidla LOV 50 B na standard LOV ISR. Zástavba průzkumného kompletu BAA II a jeho ovládacích prvků si vynutila demontáž zbraňově stanice M151A2 Protector. Cena kontraktu dosáhla výše 85 949 462 Kč včetně DPH. Vozidlo bylo následně zavedeno do výzbroje 102. průzkumného praporu.
Průzkumný pozorovací komplet BAA II:
- výška zdvihu sloupu: 1320 mm
- rozsah pohybu manipulátoru v azimutu: n x 360°
- rozsah pohybu manipulátoru v elevaci: -30°/+ 70°
- široké zorné pole denní CCD TV kamery: 17,5° x 13,1°
- střední zorné pole denní CCD TV kamery: 8° x 6°
- úzké zorné pole denní CCD TV kamery: 2° x 1,5°
- velmi úzké zorné pole denní CCD TV kamery: 1,25° x 0,95°
- spektrální oblast chlazené IČ kamery: 3 µm - 5 µm
- široké zorné pole IČ kamery: 16° x 12,8°
- střední zorné pole IČ kamery: 8° x 6,4°
- Úzké zorné pole IČ kamery: 2° x 1,6°
- velmi úzké zorné pole IČ kamery: 1° x 0,8°
- zorné pole fúze obrazu: 14,6° x 11,7°
- rozsah měření laserového dálkoměru: 50 až 20 000 m
- Vlnová délka laserového dálkoměru: 1572 nm
- dosah laserového značkovače: 5,3 km
- dosah laserového osvětlovače: 2 km
Zdrojová soustava:
- nástavbové AKB typu Li-pol 240 Ah
Vnější komunikační subsystém:
- souprava radiostanice AN/PRC-117G
- souprava radiostanice MPU-5
- SATCOM
Vnitřní komunikační subsystém
- souprava VICM 200 (4 ks)
Navigační subsystém:
- GPS přijímač DAGR AN/PSN-13A
- inerciální navigační jednotka TALIN 2000
Rušící prostředky:
- rušič STAR Light 3-M1
Detekční systémy:
- systém detekce střelby GSD
- systém detekce laserového ozáření LAWAREC BRICK
Videopřijímač obrazu z leteckých prostředků:
- ROVER 6i
Bezpilotní průzkumný prostředek:
- RO-11B Raven DDL
URL : https://www.valka.cz/CZE-ITA-LOV-ISR-t213884#601168Verze : 2
Martin Smíšek
MOD
LOV ISR (VPZ 307 36-49) z výzbroje 102. průzkumného praporu, veletrh IDEB 2018, Bratislava, květen 2018.
Období | - |
Typ stroje | CZE/ITA - LOV ISR |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZE/ITA - LOV ISR |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZE/ITA - LOV ISR |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZE/ITA - LOV ISR |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZE/ITA - LOV ISR |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZE-ITA-LOV-ISR-t213884#601173Verze : 1
Martin Smíšek
MOD
IDET 2019
Foto vlastní.
Období | - |
Typ stroje | CZE/ITA - LOV ISR |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Foto vlastní.
Období | - |
Typ stroje | CZE/ITA - LOV ISR |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZE/ITA - LOV ISR |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZE-ITA-LOV-ISR-t213884#621787Verze : 0
Jiří Tintěra
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.