Název: Name: | ROKO-8 | ROKO-8 |
Originální název: Original Name: | ROKO-8 | |
Kategorie: Category: | rozstřikovací prostředek na odmrazovací látky | de-icing sprayer |
Výrobce: Producer: | Daimler AG, Mercedes-Benz Trucks, Wörth am Rhein Kobit, Jičín Herbert Dammann GmbH, Buxtehude-Hedendorf | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.2006-DD.MM.2006 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 3 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.2006 | |
Obsluha: Crew: | 1 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Podvozek: Chassis: | Axor 1828 A | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | ? kg | ? lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 23000 kg | 50706 lb |
Celková délka: Overall Length: | 8950 mm | 29ft 4in |
Celková šířka: Overall Width: | 3120 mm | 10ft 3in |
Celková výška: Overall Height: | 3740 mm | 12ft 3.25in |
Světlá výška: Ground Clearance: | ? mm | ? |
Rozvor: Wheelbase: | 6000 ? mm | 236 ? |
Rozchod: Track: | ? mm - | ? - |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | OM 906 LA - vznětový, řadový, kapalinou chlazený, s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný, s chlazením plnicího vzduchu, splňující limity exhalací EURO 3 - počet válců: 6 - objem válců: 6370 cm3 - maximální točivý moment: 1100 Nm při 1500 ot/min - maximální výkon: 205 kW při 2300 ot/min | OM 906 LA - liquid cooled, in-line, four stroke, turbocharged and charge-air-cooled direct injection Diesel engine; meets EURO 3 emission standards - number of cylinders: 6 - displacement: 388 cu in - maximum torque: 811 lb.ft at 1500 rpm - maximum power output: 275 hp (279 PS) at 2200 rpm |
Převodovka: Gearbox: | G131-9 - synchronizovaná 4+1; řazení mechanické s pneumatickým posilovačem, normální a redukovaný chod řazený elektrohydraulicky | G131-9 - synchromesh gearbox with 4 forward and 1 reverse gears, normal and reduced drive mode, hydro-pneumatically assisted gear-shifting |
Spojka: Clutch: | suchá jednolamelová s pružinou, ovládání hydraulické | single dry plate clutch with reinforced diaphragm spring, hydraulically operated shift |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 210 l | 46.19 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 80 km/h | 50 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | 50 km/h | 31 mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | ? mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | ? km | ? mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | ? ° / ? ° | |
Svah: Gradient: | ? ° | ? % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | ? |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | ? |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | ? |
Nástavba: Superstructure: | pohotovostní hmotnost nástavby: 3600 kg geometrický objem nádrže: 8300 l postřikovací zařízení: Dammann FEA 0024 šířka postřiku: 3, 12, 24 m pracovní rychlost: 10 - 50 km/h | curb weight of the superstructure: 7937 lb geometric capacity of the tank: 1825 Imp gal / 2193 US gal spraying system: Dammann FEA 0024 width of spraying: 10, 39, 79 ft operating speed: 6 - 31 mph |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | - |
Zdroje: Sources: | Infodeska, Den otevřených dveří 21. zTL, 2009 www.afbcaslav.cz |