Název: Name: | AM-70 | AM-70 |
Originální název: Original Name: | AM-70 | |
Kategorie: Category: | mostní automobil | bridge laying vehicle |
Výrobce: Producer: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR VOP-026, Šternberk | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR sériová výroba nezahájena / serial production not started | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 prototyp / prototype | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.2008 | |
Obsluha: Crew: | 2 | |
Technické údaje: Technical Data: | | |
Podvozek: Chassis: | Tatra 815-790R99 38 300 8x8.1R | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | ? kg | ? lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 33 700 kg | 74 296 lb |
Celková délka: Overall Length: | 12 500 mm | 41 ft |
Celková šířka: Overall Width: | 3 350 mm | 11 ft |
Celková výška: Overall Height: | 3 530 mm | 11 ft 7 in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 380 mm | 1 ft 3 in |
Rozvor: Wheelbase: | 1 950 mm - 3 250 mm - 1 450 mm | 6 ft 5 in - 10 ft 8 in - 4 ft 9 in |
Rozchod: Track: | 2 072 mm (přední nápravy), 2 072 mm (zadní nápravy) | 6 ft 10 in (front axles), 6 ft 10 in (rear axles) |
Pohon: Propulsion: | | |
Typ: Type: | Tatra T3C-928-90 - vznětový, vidlicový, vzduchem chlazený, s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný, s chlazením plnicího vzduchu, splňující limity exhalací EURO 3 - počet válců: 8 - objem válců: 12 667 cm3 - maximální točivý moment: 2100 Nm při 1000 ot/min - maximální výkon: 300 kW při 1800 ot/min | Tatra T3C-928-90 - air cooled, V-type, four stroke, turbocharged and charge-air-cooled direct injection Diesel engine, electronic cooling control; meets EURO 3 emission standards - number of cylinders: 8 - swept volume: 773 cu in - maximum torque: 1549 lb.ft at 1000 rpm - maximum power output: 402.3 hp (407.9 PS) at 1800 rpm |
Převodovka: Gearbox: | Tatra 14 TS 210 - synchronizovaná převodovka - počet rychlostí (vpřed+vzad): 14+2 | Tatra 14 TS 210 - synchromesh gearbox - number of gears (forward+reverse): 14+2 |
Spojka: Clutch: | MFZ 1x430 - jednolamelová s průměrem 430 mm s membránovou pružinou, ovládání hydraulické se vzduchovým posilovačem | MFZ 1x430 - single-plate, diaphragm clutch 1x430 mm, attached to the engine fly wheel; hydraulic control with pressure-air power cylinder |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 420 l | 92.39 Imp gal |
Výkony: Performance: | | |
Rychlost na silnici: Road Speed: | 85 km/h | 53 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | ? mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 600+ km (?) | 373+ mi (?) |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | | |
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 15°/18° | |
Svah: Gradient: | 30° | 67 % |
Boční náklon: Side Slope: | 25° | 56 % |
Překročivost: Trench Crossing: | 2 m | 79in |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,5 m | 20in |
Brodivost: Fording Depth: | 0,75 m | 30in |
Nástavba: Superstructure: | nůžkový most se zatížitelností v třídě MLC 70: - délka mostního pole: 13 500 mm - šířka mostního pole: 4 000 mm - délka podpěr: 5 650 mm - maximální délka mostu: 108 m (8 polí) - průjezd pásové techniky do hmotnosti: 63 500 kg - průjezd návěsové soupravy do hmotnosti: 73 020 kg | scissor bridge with parameters in MLC 70: - length of one bay: 44 ft 3.5 in - width of the carriageway: 13 ft 1.5 in - length of the trestlework: 18 ft 6 in - maximum length of the bridge: 354 ft 4 in (8 bays) - passage of tracked vehicles up to weight: 139 994 lb - passage of semi-trailer unit up to weight: 160 982 lb |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | - |
Zdroje: Sources: | Infodeska, IDET 2009 |