CZE - AD 30 (autojeřáb)

     
Název:
Name:
AD 30
Originální název:
Original Name:
AD 30
Kategorie:
Category:
autojeřáb
Výrobce:
Producer:
ČKD Mobilní Jeřáby a.s., Slaný
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.200R-DD.MM.20RR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
30+
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.200R
Obsluha:
Crew:
1
Technické údaje:
Technical Data:
 
Podvozek:
Chassis:
Tatra 815-250J21 30 230 6x6.2
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
? kg
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
30500 kg
Celková délka:
Overall Length:
10700 mm
Celková šířka:
Overall Width:
2500 mm
Celková výška:
Overall Height:
3700 mm
Světlá výška:
Ground Clearance:
330 mm
Rozvor:
Wheelbase:
4090 mm - ? mm
Rozchod:
Track:
1994 mm - přední náprava
1776 mm - zadní nápravy
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
Tatra T3B-928-50
- vznětový, vidlicový, vzduchem chlazený, s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný, s chlazením plnicího vzduchu, splňující limity exhalací EURO 2
- počet válců: 8
- vrtání: 120 mm
- zdvih: 140 mm
- objem válců: 12 667 cm3
- maximální točivý moment: 1400 Nm při 1200 ot/min
- maximální výkon: 230 kW při 1800 ot/min
Převodovka:
Gearbox:
Tatra 10 TS 130
- synchronizovaná 5+1; řazení mechanické s pneumatickým posilovačem, normální a redukovaný chod řazený elektropneumaticky s předvolbou
Spojka:
Clutch:
MFZ 1x430
jednolamelová s průměrem 430 mm s membránovou pružinou, ovládání hydraulické se vzduchovým posilovačem
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
220 l
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
80 km/h
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
451) l/100 km
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
500+ km
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
? ° / ? °
Svah:
Gradient:
? °
Boční náklon:
Side Slope:
? °
Překročivost:
Trench Crossing:
? m
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
? m
Brodivost:
Fording Depth:
? m
Nástavba:
Superstructure:
nosnost: 30 000 kg


pojezd s břemenem: nelze


délka základního výložníku:
- zasunutý: 9 500 mm
- vysunutý: 26 000 mm
délka výložníku s nástavci: 33 900 / 38 900 mm


hydraulická soustava:
- 2 obvody na podvozku
- 4 obvody na otočném vršku


bezpečnostní zařízení: SLI 05


ovládání: mechanické, čtyřpákové ovládání rozvaděčů


šířka s vysunutými opěrami: 5 160 mm
Uživatelské státy:
User States:

2)
Poznámka:
Note:
1) základní spotřeba paliva
2) jako TT-30MIL
Zdroje:
Sources:
firemní materiály ČKD Mobilní Jeřáby
MO ČR - www.army.cz
URL : https://www.valka.cz/CZE-AD-30-autojerab-t185491#541510Verze : 1
MOD
AD 30


Autojeřáb AD 30 je určený pro stavební a montážní práce i v těžkém terénu. Je postaven na podvozku Tatra 815-250J21 30 230 6x6.2. Jeřáb má čtyřdílný teleskopický výložník, dále dva nástavce – příhradový a trubkový (pro potřeby AČR pouze příhradový). Pro potřeby české armády byl autojeřáb vybaven vyprošťovacím navijákem o tahu v laně 10 t a speciálním závěsem na kontejnery Z20LRT. Prostředek vznikl dalším vývojem autojeřábu AD 28.


Autojeřáb byl do výzbroje české armády zaveden v roce 2005 v počtu jednoho kusu, který byl přidělen Distribučnímu centru. Vozidlo bylo pořízeno za 10 570 889 Kč v rámci smlouvy uzavřené 15. srpna 2004.


Provozovaná vozidla (10/2015):
URL : https://www.valka.cz/CZE-AD-30-autojerab-t185491#541507Verze : 4
MOD
AD 30 (VPZ 437 47-45, výrobní číslo 010, rok výroby 2005), Distribuční centrum, veletrh IDET 2011, Brno, květen 2011.


URL : https://www.valka.cz/CZE-AD-30-autojerab-t185491#541509Verze : 1
MOD
AD 30, křivka nosnosti.

(ČKD Mobilní Jeřáby)
URL : https://www.valka.cz/CZE-AD-30-autojerab-t185491#541508Verze : 1
MOD
banner 1 top banner 5 top banner 6 top

Rozpočet

Rozpočet valka.cz 2019 : 85.000,- Kč
Příjmy doposud : 64.741,- Kč

♡ Chci přispět

HLEDÁME NOVÉ KOLEGY

Server valka.cz neustále hledá nové kolegy, kteří jsou ochotni pomoci s rozvojem a doplňováním obsahu, koordinací a kontrolou práce, moderováním příspěvků a další činností. Neváhejte a zapojte se do tvorby valka.cz v duchu hesla Čtenáři sobě :)

Přidejte se k nám!