Main Menu
User Menu

ČZ 175 typ 487.016

     
Název:
Name:
ČZ 175 typ 487.016
Originální název:
Original Name:
ČZ 175 typ 487.016
Výrobce:
Producer:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR České závody motocyklové Strakonice, Strakonice /
Období výroby:
Production Period:
01.04.1986-DD.MM.1993 uváděno dle archivu ČZ a Odchylkového listu pro vzhled motocyklu platného od tohoto data
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
cca 100
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.1982
Počet míst k sezení:
Troop Seating Capacity:
2
Technické údaje:
Technical Data:
 
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
128 kg
Užitečné zatížení:
Payload:
160 kg
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
288 kg
Celková délka:
Overall Length:
? mm
Celková šířka:
Overall Width:
? mm
Celková výška:
Overall Height:
? mm
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
ČZ 175
- dvoudobý, jednoválcový, vzduchem chlazený
- vrtání: 58 mm
- zdvih: 65 mm
- objem: 172 ccm
Výkon:
Power:
11 kW při 5000 ot/min
Převodovka:
Gearbox:
?
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? l
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
110 km/h
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
? l/100 km
Jízdní dosah:
Cruising Range:
400 km
Uživatelské státy:
User States:


Poznámka:
Note:
-
Zdroje:
Sources:
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/CZ-175-typ-487-016-t127772#610809Verze : 0
Barevná provedení Khaki pomocí barvy S2053, odstín 5450. Narozdíl od sériových strojů se odstínem khaki lakuje i rám, kryt řetězu, kyvná vidlice, držák světlometu a přístrojové desky, tlumič sání a pod. Dle tohoto dokumentu se měli matným chromem povrchově upravit i kluzáky přední vidlice, výfuková trubka (koleno), tlumič výfuku a jeho koncovka, řídítka a ráfky akol. Nicméně existují dochované uloženkové motockyly v priginálním stavu, které mají toto vše v lesklém chromu.

Vojenská verze měla proti sériovému provedení rozšířené vybavení o:
- klíč otevřený jednostranný 14
- klíč trubkový 13
- spárové měrky 0,7
- kombinované kleště
- motolékárničku
- zapalovací svíčku PAL N8R
- plechovou krabičku s náhradními žárovkami a pojistkami uloženou ve dvou molitanových podložkách a zajištěné gumičkou (v pravé schránce)

Počet 100 motocyklů (uvedený výše) - jde o informaci z vedení firmy ČZ a.s. Jde o přibližný počet motocyklů odebraných MNO.

Zdroj: archív autora

ČZ 175 typ 487.016 -


Zveřejněno s laskavým svolením autora

ČZ 175 typ 487.016 -


Zveřejněno s laskavým svolením autora

ČZ 175 typ 487.016 -


Zveřejněno s laskavým svolením autora

ČZ 175 typ 487.016 -


Zveřejněno s laskavým svolením autora

ČZ 175 typ 487.016 -


Zveřejněno s laskavým svolením autora

URL : https://www.valka.cz/CZ-175-typ-487-016-t127772#431917Verze : 3
Fotografie z mého archivu (zdroj vlastní foto/internet/kolegové). Motocykl má nepůvodní přední světlomet z typu ČZ 476/477.
Rok výroby: 1987
ČZ 175 typ 487.016 - Verze s matným chromem (stříbrněnkou)

Verze s matným chromem (stříbrněnkou)
ČZ 175 typ 487.016 -


ČZ 175 typ 487.016 -


ČZ 175 typ 487.016 -


URL : https://www.valka.cz/CZ-175-typ-487-016-t127772#610814Verze : 2
Motocykl sloužil u VÚ 6578 Mošnov (1. výcvikové středisko letectva). Stroj nemá původní koncovku výfuku, je upravena z nějakého jiného výfuku. Lesklé díly jsou v chromu. Fotografie z mého archivu (zdroj vlastní foto/internet/kolegové).
Rok výroby: 1987
ČZ 175 typ 487.016 -


ČZ 175 typ 487.016 -


ČZ 175 typ 487.016 -


ČZ 175 typ 487.016 -


ČZ 175 typ 487.016 -


URL : https://www.valka.cz/CZ-175-typ-487-016-t127772#610815Verze : 1