CV9030CH

     
Název:
Name:
CV9030CH1) CV9030CH1)
Originální název:
Original Name:
CV9030CH
Kategorie:
Category:
bojové vozidlo pěchoty infantry fighting vehicle
Výrobce:
Producer:
DD.MM.2001-DD.MM.2005 Alvis Hägglunds AB, Örnsköldsvik
DD.MM.2001-DD.MM.2005 RUAG Land Systems AG, Thun [věž / turret]
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.2001-DD.MM.2005
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
154 (bojové vozidlo pěchoty / infantry fighting vehicle)
32 (velitelské stanoviště / command post vehicle)
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.2001
Osádka:
Crew:
3
Přepravní kapacita:
Seating Capacity:
8 osob/troops
Technické údaje:
Technical Data:
 
Bojová hmotnost:
Combat Weight:
28700 kg 63273 lb
Celková délka:
Overall Length:
6790 mm 22 ft 3 ¼ in
Celková šířka:
Overall Width:
3166 mm 10 ft 4 ⅝ in
Celková výška:
Overall Height:
2750 mm 9 ft ¼ in
Světlá výška:
Ground Clearance:
385 mm 1 ft 3 ⅛ in
Pancéřování:
Armour:
balistická a protiminová ochrana dle:
- STANAG 4569 Annex A Level 5
- STANAG 4569 Annex B Level ~3a/~3b
ballistic and mine protection according to:
- STANAG 4569 Annex A Level 5
- STANAG 4569 Annex B Level ~3a/~3b
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
Scania DI-16 40A01P
- vznětový, vidlicový, vodou chlazený, přeplňovaný
- počet válců: 8
- vrtání: 127 mm
- zdvih: 154 mm
- objem válců: 15600 cm3
- točivý moment: 2408 Nm při 1700 ot/min
Scania DI-16 40A01P
- water-cooled, V-design, four-stroke turbocharged Diesel
- number of cylinders: 8
- bore: 5.0 in
- stroke: 6.1 in
- swept volume: 952 cu in
- torque: 1776 lb.ft at 1700 rpm
Výkon:
Power:
460 kW při 2200 ot/min 617 bhp at 2200 rpm
Převodové ústrojí:
Transmission:
Perkins X300-8CH
- automatická
- počet stupňů: 4 + 2
Perkins X300-8CH
- automatic
- number of gears: 4 + 2
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
662) km/h 412) mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
600 km 373 mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Svah:
Gradient:
30 ° 67 %
Boční náklon:
Side Slope:
26 ° 58 %
Překročivost:
Trench Crossing:
2,6 m 102in
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
1,0 m 39in
Brodivost:
Fording Depth:
1,53) m 59in3)
Výzbroj:
Armament:
věžový komplet E30
- náměr: -10° až +45°

- automatický kanón Mk44 Bushmaster II
-- ráže: 30 mm
-- náboje: 160 + 240 kusů

- spřažený kulomet Mg 51
-- ráže: 7,62 mm
-- náboje: 500 + 1600 kusů
E30 turret
- elevation: -10° to +45°

- Mk44 Bushmaster II automatic cannon
-- calibre: 30 mm
-- ammunition: 160 + 240 rounds

- Mg 51 coaxial machine gun
-- calibre: 7.62 mm
-- ammunition: 500 + 1600 rounds
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
1) švýcarské označení Spz 2000 (Schützenpanzer 2000)
2) maximální rychlost vzad 43 km/h
3) s přípravou 5 minut, bez přípravy 1 m
1) Swiss designation Spz 2000 (Schützenpanzer 2000)
2) maximum speed reverse 27 mph
3) with 5 minute preparation, without preparation 39in
Zdroje:
Sources:
Jane's Armour and Artillery, 2011-2012
www.militaerfahrzeuge.ch
URL : https://www.valka.cz/CV9030CH-t208071#589012 Verze : 0
Schützenpanzer 2000 pro švýcarskou armádu.


Fotografie:
http://bemil.chosun.com/

CV9030CH -


URL : https://www.valka.cz/CV9030CH-t208071#589039 Verze : 2
Vážení,
švédská firma BAe Systems Hägglunds obdržela v listopadu 2020 od švýcarské armády zakázku na modernizaci 186 transportérů CV9030CH (Schützenpanzer 2000). Na modernizační procesu se budou podílet i švýcarské firmy.
Modernizace má zvýšit bojeschopnost těchto dvacet let starých vozidel na úroveň současných CV90 Mk.IV.
Zdroj
www.baesystems.com
defence-ua.com
CV9030CH - Foto via Defense Express.

Foto via Defense Express.
URL : https://www.valka.cz/CV9030CH-t208071#655320 Verze : 2
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více