Main Menu
User Menu

Borovkov-Florov I-207 M-63

Боровков-Флоров И-207 M-63

     
Název:
Name:
Borovkov-Florov I-207/3
Originální název:
Original Name:
Боровков-Флоров И-207/3
Kategorie:
Category:
stíhací-bombardovací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1939-DD.MM.1941 Gorkovský letecký závod č. 21 Ordžonikidzeho, Gorkij /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1939-DD.MM.1941
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
pravděpodobně 3
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.09.1940
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1521 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1879 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
2320 kg
Rozpětí:
Wingspan:
6,980 m
Délka:
Length:
6,700 m
Výška:
Height:
3,460 m
Plocha křídla:
Wing Area:
18,00 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
104,38 kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Švecov M-63 vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec s reduktorem o vzletovém výkonu 820 kW a 671 kW při 2 200 ot/min ve 4 500 m.
Vrtule trojlistá VIŠ s nastavitelným úhlem náběhu o průměru 3 000 mm.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
485 km/h v 4500 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
405 km/h v 3600 m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
18,12 m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
4,5 min do 5000 m
Operační dostup:
Service Ceiling:
10500 m
Dolet:
Range:
220 1) km
Maximální dolet:
Maximum Range:
640 km
Výzbroj:
Armament:
4x pevný kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm v trupu, každý se 450 náboji.
Pumový náklad: 2x FAB-250 každá o hmotnosti 250 kg.
Uživatelské státy:
User States:
-
Poznámka:
Note:
V říjnu 1940 byl I-207/3 zkoušen jako střemhlavý bombardér se dvěma pumami FAB-250 zavěšenými pod spodním křídlem, osvědčil se, nebyl však vyráběn v sérii pro nedostatečný dolet. V témže roce byly na I-207/3 zkoušeny také náporové motory DM-4 konstruktéra Merkulova, tyto motory spalovaly letecký benzín a zvýšily max. rychlost až na 515 km/h. Náporový motor DM-4 měl v průměru 500 mm, délku 1 980 mm a hmotnost byla 30 kg.
Zdroje:
Sources:
http://www.ctrl-c.liu.se/misc/ram/i-207-7.html
en.wikipedia.org
http://www.airwar.ru/enc/fww2/i207.html
archiv autora

Borovkov-Florov I-207  M-63 -


Borovkov-Florov I-207  M-63 -


URL : https://www.valka.cz/Borovkov-Florov-I-207-M-63-t126869#429582Verze : 1
MOD