Blackburn Buccaneer S Mk.1

     
Název:
Name:
Blackburn B-103 Buccaneer S Mk.1 Blackburn B-103 Buccaneer S Mk.1
Originální název:
Original Name:
Blackburn B-103 Buccaneer S Mk.1
Kategorie:
Category:
bitevní letoun attack aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1958-DD.02.1964 Blackburn Aircraft Ltd., Brough
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1958-DD.02.1964
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
20 NA.39 - předsériové / pre-production
40 S Mk.1 - sériové / production
První vzlet:
Maiden Flight:
30.05.1958
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CATOBAR - vzlet pomocí katapultu, přistání s pomocí brzdících lan CATOBAR - catapult take-off but arested recovery
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
11113 kg 24500 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
20412 kg 45000 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
12.95 m 42ft 6in
Délka:
Length:
19.33 m 63ft 5in
Výška:
Height:
4.95 m 16ft 3in
Plocha křídla:
Wing Area:
47.82 m2 514.7 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový turbojet
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
de Havilland DGJ.1 Gyron Junior 101 o tahu 31,58 kN de Havilland DGJ.1 Gyron Junior 101, thrust 7100 lb.st.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
1158.7 km/h v 0 m 720 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
15240 m 50000 ft
Dolet:
Range:
804.7 km 500 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
2784.2 km 1730 mi
Výzbroj:
Armament:
Bojový náklad do 1815 kg v pumovnici:
1x atomová bomba Red Berard nebo
4x 454kg bomba

Bojový náklad do 1815 kg na čtyřech podvěsech:
4x 454kg bomba nebo
4x raketnice s 36 neřízenými 50mm raketami
4x raketnice Matra 155 s 18 neřízenými raketami SNEB
Warload up to 4000 lb in weapons bay:
1x Red Beard nuclear bomb or
4x 1000 lb conventional bomb

Warload up to 4000 lb on 4 pylons:
4x 1000 lb bomb or
4x 36 2-in unguided crockets or
4x Matra 155 pod with 18 SNEB rockets
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Foster, Peter R. RAF Buccaneer. Ian Allan, London 1987. ISBN 0-7110-1729-8.
Chesneau, R., Rimmel. R. Hawker Siddeley Buccaneer S Mk 2, Aeroguide No.5. Linewrights, Chipping Ongar 1984. ISBN 0-946958-04-1.
Jackson, A. J. Blackburn Aircraft since 1909. Putnam Aeronautical Books, London 1968. ISBN 0-370-00053-6.
Thetford, Owen. Aircraft of the Royal Air Force since 1918, Putnam Aeronautical Books, London 1976. ISBN 0-37010-056-5.
Thetford, Owen. British Naval Aircraft since 1912. Naval Institute Press, Annopolis 1991, ISBN 1-55750-076-2.
http://www.vectorsite.net/avbucc.html
www.aviastar.org
http://www.airwar.ru/enc/attack/bucanir.html

Blackburn Buccaneer S Mk.1 - Prototyp Blackburn NA.39, ještě bez sklopných křídel.

Prototyp Blackburn NA.39, ještě bez sklopných křídel.
Blackburn Buccaneer S Mk.1 -


URL : https://www.valka.cz/Blackburn-Buccaneer-S-Mk-1-t110388#389013 Verze : 0
en.wikipedia.org

Blackburn Buccaneer S Mk.1 -


URL : https://www.valka.cz/Blackburn-Buccaneer-S-Mk-1-t110388#536495 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více