Název: Name: | Bell Boeing MV-22B Osprey | |
Originální název: Original Name: | Bell Boeing MV-22B Osprey | |
Kategorie: Category: | transportní konvertoplán | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1999-DD.MM.20RR Bell Helicopter Textron Inc., Amarillo | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1999-DD.MM.20RR (plánované ukončení výroby / planned end of delivery) | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 360 objednáno / requirement 289 předáno / delivered (2018) | |
První vzlet: Maiden Flight: | 19.03.1999 | |
Osádka: Crew: | 4 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Uspořádání rotorů: Rotor Configuration: | rotory vedle sebe | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného vrtulníku: Empty Weight: | 15032 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 21546 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 27442 kg | |
Délka s otáčejícími se rotory: Length with Rotors Turning: | 17.48 m | |
Délka trupu: Fuselage Length: | 17.48 m | |
Šířka trupu: Fuselage Width: | ? m | |
Celková výška: Overall Height: | 6.731) m | |
Průměr hlavního rotoru: Main Rotor Diameter: | 11.612) m | |
Průměr vyrovnávacího rotoru: Tail Rotor Diameter: | - m | |
Plocha disku hlavního rotoru: Main Rotor Disc Area: | 210.7 2) m2 | |
Plocha disku vyrovnávacího rotoru: Tail Rotor Disc Area: | - m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | turbohřídelový | |
Počet motorů: Number of engines: | 2 | |
Typ: Type: | Rolls-Royce Allison AE 1107C-Liberty o výkonu 4586 kW | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 6515 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 565 km/h v 4572 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 185.1 km/h v 0 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 11.8 m/s | |
Statický dostup: Static Ceiling: | 7620 m | |
Dynamický dostup: Dynamic Ceiling: | ? m | |
Dolet: Range: | 685.6 3) km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 3588.8 4) km | |
Přepravní kapacita: Transport Capacity: | 24 sedících nebo 32 stojících pasažérů 9070 kg nákladu, nebo 6800 kg podvěšeného nákladu | |
Výzbroj a vybavení: Armament and Equipment: | ||
Výzbroj: Armament: | 1x 7,62mm kulomet M240 nebo 12,7mm kulomet M2 Browning na nákladní plošině možnost nést 1x 7,62mm minigun GAU-17, zatahovatelný, dálkově ovládaný, na břiše letounu | |
Vybavení: Equipment: | - | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | - rozpětí křídla 25,78 m 1) s gondolami vertikálně 2) každý 3) bojový rádius 4) přeletová vzdálenost bez tankování za letu | |
Zdroje: Sources: | Jackson, Paul. Jane´s All the World´s Aircraft 2004-2005, Jane´s Information Group, Coulsdon 2004. http://www.boeing.com/rotorcraft/military/v22/ www.globalsecurity.org www.marines.com en.wikipedia.org |
Období | Válka v Iráku [2003] |
Výrobce | USA (USA) |
Typ letounu | Bell Boeing MV-22B Osprey |
Kamufláž | Standardní vojenská |
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | 5497 |
Taktické označení / imatrikulace | 07 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 01.04.2008 |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
MV-22B Osprey, VMM-162, Irák 2008.
URL : https://www.valka.cz/Bell-Boeing-MV-22B-Osprey-t126954#429736Verze : 0
Aubi
MOD
Vážení,
na níže uvedeném videu je ukázka zkoušky IDWS instalovaného v MV-22 Osprey (VMM-365) - viz 4:15 až 5:40 minuta. Tak si říkám - nic moc - pokud zbraň ráže 7,62mm bude v letadle umístěna na úkor výsadku!
Odkaz
http://www.youtube.com/watch?v=IVoksf_2y5k
na níže uvedeném videu je ukázka zkoušky IDWS instalovaného v MV-22 Osprey (VMM-365) - viz 4:15 až 5:40 minuta. Tak si říkám - nic moc - pokud zbraň ráže 7,62mm bude v letadle umístěna na úkor výsadku!
Odkaz
http://www.youtube.com/watch?v=IVoksf_2y5k
URL : https://www.valka.cz/Bell-Boeing-MV-22B-Osprey-t126954#506995Verze : 0
Jiří Tintěra
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.