BMW R1100 RT

     
Název:
Name:
BMW R1100 RT
Originální název:
Original Name:
BMW R1100 RT
Výrobce:
Producer:
BMW A.G. Müchen, Německo / Germany (BMW Motorrad International)
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1995-DD.MM.2001
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
54 751
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.RRRR
Počet míst k sezení:
Troop Seating Capacity:
1
Technické údaje:
Technical Data:
 
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
282 kg
Užitečné zatížení:
Payload:
208 kg
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
490 kg
Celková délka:
Overall Length:
2205 mm
Celková šířka:
Overall Width:
900 mm
Celková výška:
Overall Height:
1380 mm
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
vzduchem a olejem chlazený čtyřdobý dvouválec, typu "boxer", čtyři ventily na válec
Výkon:
Power:
66 kW při 7250 ot/min
Převodovka:
Gearbox:
pětistupňová
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
26 l
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
196 km/h
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
4,7 l/100 km
Jízdní dosah:
Cruising Range:
500 km
Uživatelské státy:
User States:
Česká republika, USA, Němceko, Austrálie, Jižní Korea, V. Británie a další
Poznámka:
Note:
V roce 1995 začala výroba motocyklu BMW R1100RT (R- označuje motor typu "boxer", 1100- objem motoru a RT značí, cestovní provedení motocyklu- Reise-Tourer). Motocykl se vyráběl do roku 2001, kdy jej nahradila výroba přepracovaného provedení s označením R1150 RT.

Celkem bylo vyrobeno 54 751 kusů tohoto motocyklu, přičemž vznikl i mezi ozbrojenými sbory velmi oblíbený policejní model.

U motocyklové čety Hradní stráže jsou motocykly R1100 RT používány od roku 1999. Nahradily tak motocykly BMW K75 RT. Oproti standardnímu provedení jsou jednomístné, doplněné o dva a zábleskové majáky vpředu, jeden vysouvací maják vzadu, sirény a radiostanici Motorola s možností komunikace bez helmy (venkovní mikrofon a reproduktor).
Zdroje:
Sources:
Archiv autora
URL : https://www.valka.cz/BMW-R1100-RT-t123440#420614Verze : 0
MOD
Motor

Vrtání a zdvih: 99 x 70,5 mm
Objem válců: 1085 ccm
Max. výkon: 90 HP (66 KW)/7,250 ot/min
Max. točivý moment: 95 Nm /5,500 ot/min
Kompresní poměr: 10.7 : 1

Vstřikování Bosch Motronic MA 2.2

Spojka je suchá, s jedním kotoučem.

Převodovka je pětistupňová s těmito převodovými poměry:
4.16 / 2.91 / 2.13 / 1.74 / 1.45 : 1

Sekundární převod je tvořen kardanovým hřídelem.

Alternátor má výkon 700 W a palubní síť je 12V.

Zapalovací svíčky jsou typu Bosch FR6 DDC.

Rám je třídílný, je v podstatě tvořen předním a zadním odpružením, které jsou upevněny s bloku motoru a převodovky, které tvoří třetí část rámu.

Přední odpružení je systému BMW Telelever s centrální pružinou a tlumičem.

Zadní odpružení je systému BMW Paralever s jednoramennou kyvnou vidlicí.

Přední ráfek má rozměr 3,50x17 a obouvá pneumatiku o rozměru 120/70-ZR 17.

Zadní ráfek má rozměr 4,50x18 a obouvá pneumatiku o rozměru 160/60-ZR 18.

Přední brzda má dva kotouče o průměru 305 mm a brzdiče mají čtyři pístky.

Zadní brzdič je dvoupístkový a kotouč má průměr 276 mm.

Údaje a fotografie: Archiv autora




URL : https://www.valka.cz/BMW-R1100-RT-t123440#420610Verze : 0
MOD
Stroje BMW R1100RT Hradní stráže
Ostrava/Mošnov, Dny NATO 22.9.2012

vlastní foto

vlastní foto

vlastní foto

vlastní foto

vlastní foto

vlastní foto




URL : https://www.valka.cz/BMW-R1100-RT-t123440#456856Verze : 0
MOD
banner 1 top banner 5 top banner 6 top

Rozpočet

Rozpočet valka.cz 2019 : 85.000,- Kč
Příjmy doposud : 64.741,- Kč

♡ Chci přispět

HLEDÁME NOVÉ KOLEGY

Server valka.cz neustále hledá nové kolegy, kteří jsou ochotni pomoci s rozvojem a doplňováním obsahu, koordinací a kontrolou práce, moderováním příspěvků a další činností. Neváhejte a zapojte se do tvorby valka.cz v duchu hesla Čtenáři sobě :)

Přidejte se k nám!