Main Menu
User Menu

BMW K75 RT

     
Název:
Name:
BMW K75 RT
Originální název:
Original Name:
BMW K75 RT
Výrobce:
Producer:
BMW A.G. Müchen, Německo / Germany (BMW Motorrad International)
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1989-DD.MM.1995
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
21 264
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.RRRR
Počet míst k sezení:
Troop Seating Capacity:
1 (motocykl velitele 2)
Technické údaje:
Technical Data:
 
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
258 kg
Užitečné zatížení:
Payload:
192 kg
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
450 kg
Celková délka:
Overall Length:
2230 mm
Celková šířka:
Overall Width:
916 mm
Celková výška:
Overall Height:
1460 mm
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
vodou chlazený čtyřdobý tříválec, dva ventily na válec, rozvod DOHC, vstřikování paliva
Výkon:
Power:
55 kW při 8500 ot/min
Převodovka:
Gearbox:
pěistupňová
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
21 l
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
185 km/h
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
4,5 l/100 km
Jízdní dosah:
Cruising Range:
550 km
Uživatelské státy:
User States:
Česká Republika, Velká Británie, Německo, Francie a další
Poznámka:
Note:
V roce 1989 začala výroba motocyklu BMW K75 RT (K- označuje řadový motor, 75- objem motoru x 10 a RT značí, cestovní provedení motocyklu- Reise-Tourer.

Celkem bylo vyrobeno 21 264 kusů tohoto motocyklu, přičemž vznikl i mezi ozbrojenými sbory velmi oblíbený policejní model.

U motocyklové čety Hradní stráže se motocykly K75 RT používaly od roku 1990 do roku 2002. Nahradily tak motocykly Jawa 500 Rotax. Oproti standardnímu provedení jsou jednomístné, pouze motocykl velitele je dvoumístný- sériový, doplněné o dva zábleskové majáky vpředu, jeden vysouvací maják vzadu, sirény a později radiostanici Motorola s možností komunikace bez helmy (venkovní mikrofon a reproduktor).
Zdroje:
Sources:
Archiv autora

BMW K75 RT -


URL : https://www.valka.cz/BMW-K75-RT-t123461#420647Verze : 0
MOD