Název: Name: | Avia BH-7A | |
Originální název: Original Name: | Avia BH-7A | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1923-DD.MM.1923 Avia, Miloš Bondy a spol., továrna na letadla, Praha-Holešovice / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1923-DD.MM.1923 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 15.12.1923 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 855 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1151 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 10,40 m | |
Délka: Length: | 6,84 m | |
Výška: Height: | 2,63 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 18,15 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 63 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Hispano Suiza 8Fb o výkonu 221 kW/300 k Vrtule dřevěná dvoulistá | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 240 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 205 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 12,5 min do 5000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 8000 m | |
Dolet: Range: | 480 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | Konstruktér: Ing. Pavel Beneš, Ing. Miroslav Hajn Jednomotorový jednomístný vzpěrový hornoplošník smíšené konstrukce s pevným podvozkem a ostruhou. Původně byl stejně jako BH-6 určen pro soutěž Ministerstva národní obrany na dodávku stíhacího letounu poháněného motorem Hispano Suiza. K sériové výrobě však nedošlo, ale typ se stal stejně jako BH-6 základem pro vývoj úspěšných dvojplošníků BH-17 a B-21. Pro rychlostní závod o Ceny presidenta republiky byla postavena konstrukce BH-7B. | |
Zdroje: Sources: | V. Němeček, Československá letadla, Naše vojsko 1968 V. Šorel, Letadla československých pilotů, Albatros 1986 |
URL : https://www.valka.cz/Avia-BH-7A-t8333#23831Verze : 0
...
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Avia-BH-7A-t8333#27090Verze : 0
Reklama
Zadní pohled
Zdroj: www.militaryphotos.net
Zdroj: www.militaryphotos.net
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Avia-BH-7A-t8333#336969Verze : 0
... a ještě boční pohled....
http://www.airwar.ru/enc/fww1/bh7.html
Období | - |
Výrobce | Avia |
Typ letounu | Avia BH-7A |
Kamufláž | Prototypová |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Avia-BH-7A-t8333#433211Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.