Název: Name: | Avia BH-25L | |
Originální název: Original Name: | Avia BH-25L | |
Kategorie: Category: | dopravní letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1926-DD.MM.1926 Avia, Miloš Bondy a spol., továrna na letadla, Praha-Holešovice / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1926-DD.MM.1926 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 17.07.1926 | |
Osádka: Crew: | 2 + 5 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1950 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2970 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 15,30 m | |
Délka: Length: | 12,82 m | |
Výška: Height: | ? m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 62,5 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 46,6 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Škoda Lorraine Dietrich 12Cc o výkonu 331 kW/450 k Vrtule dřevěná dvoulistá | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 180 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 150 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 20 min do 2000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 4000 m | |
Dolet: Range: | 600 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | Konstruktér: Ing. Pavel Beneš, Ing. Miroslav Hajn Jednomotorový sedmimístný vzpěrový dvojplošník smíšené konstrukce s pevným podvozkem a ostruhou. Letoun vznikl pro soutěž Ministerstva veřejných prací na dodávku dopravního letadla ČSA, kterou nakonec vyhrálo Aero s A-23. Jelikož hlavní akcionář Avie, společnost Škoda, v té době začala podnikat i v oboru letecké dopravy byl prototyp zakoupen pro nově vzniklou Československou leteckou společnost. Zabudováním vhodnější motorové jednotky vznikl BH-25J, které se dostaly do sériové výroby. | |
Zdroje: Sources: | ČSA čtenářům L+K, L+K 1995/05 V. Němeček, Československá letadla, Naše Vojsko, Praha 1968 |
URL : https://www.valka.cz/Avia-BH-25L-t8347#23845Verze : 0
Avia BH - 25
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Avia-BH-25L-t8347#27535Verze : 0
Reklama
Čelní pohled na eL-BABu.
http://www.airwar.ru/enc/cw1/bh25.html
Období | - |
Výrobce | Avia |
Typ letounu | Avia BH-25L |
Kamufláž | Civilní |
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | L-BABA |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Avia-BH-25L-t8347#433222Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.