Název: Name: | Avia BH-16 | |
Originální název: Original Name: | Avia BH-16 | |
Kategorie: Category: | jiná kategorie | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1924-DD.MM.1924 Avia, Miloš Bondy a spol., továrna na letadla, Praha-Holešovice / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1924-DD.MM.1924 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 18.06.1924 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 130 / 119 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 238 / 218 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 9,50 m | |
Délka: Length: | 5,14 / 5,13 m | |
Výška: Height: | ? m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 10,6 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 22,5 / 20,6 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Vaslin o výkonu 15 kW/20 k, nebo Blackburne o výkonu 12 kW/16 k Vrtule dřevěná dvoulistá | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 116 / 110 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 95 / 92 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 24 min do 1500 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 2000 m | |
Dolet: Range: | 500 / 370 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | Konstruktér: Ing. Pavel Beneš, Ing. Miroslav Hajn Jednomotorový jednomístný celodřevěný vzpěrový dolnoplošník s pevným podvozkem a ostruhou. Lehká jednosedadlovka s motorem o výkonu 16k a váze pouhých 130kg. Postaveny byly pouze dva prototypy a u každého byl použit jiný motor. Vývoj byl zastaven pro neustálé problémy právě z motory obou prototypů. | |
Zdroje: Sources: | V. Němeček, Československá letadla, Naše Vojsko, Praha 1968 |
URL CZ: https://www.valka.cz/Avia-BH-16-t8342#23840Verze : 0
URL EN: https://www.armedconflicts.com/Avia-BH-16-t8342#23840Version : 0
URL EN: https://www.armedconflicts.com/Avia-BH-16-t8342#23840Version : 0
...
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL CZ: https://www.valka.cz/Avia-BH-16-t8342#27076Verze : 0
URL EN: https://www.armedconflicts.com/Avia-BH-16-t8342#27076Version : 0
URL EN: https://www.armedconflicts.com/Avia-BH-16-t8342#27076Version : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.