Auto Union/DKW F91/4 Munga
Motor: dvoutaktní tříválec 897cm3, od roku 1958 974cm3
Výkon: 29kW (32kW)
Převodovka: 4+1 a 2-stupňová redukce
Pohon: 4x4 stálý bez uzávěrek a mezinápravovéhp diferenciálu
Brzdy: Hydraulické + ruční mech. na kardan
Celkové rozměry: 3 455 x 1 500 x 1 740 mm
Rozvor:2000mm
Pneu:6,00-16
Hmotnost: 1 120kg
Automobil vyráběn od poloviny 50-tých let do roku 1968.
Vyráběn také v 6 a 8 sedadlové verzi jako Munga 6 a 8
Dnes většina vozidel s neoriginálními čtyřtaktnímy motory Ford a Opel
Motor: dvoutaktní tříválec 897cm3, od roku 1958 974cm3
Výkon: 29kW (32kW)
Převodovka: 4+1 a 2-stupňová redukce
Pohon: 4x4 stálý bez uzávěrek a mezinápravovéhp diferenciálu
Brzdy: Hydraulické + ruční mech. na kardan
Celkové rozměry: 3 455 x 1 500 x 1 740 mm
Rozvor:2000mm
Pneu:6,00-16
Hmotnost: 1 120kg
Automobil vyráběn od poloviny 50-tých let do roku 1968.
Vyráběn také v 6 a 8 sedadlové verzi jako Munga 6 a 8
Dnes většina vozidel s neoriginálními čtyřtaktnímy motory Ford a Opel
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |