Název: Name: | Argus As 411 | Argus As 411 |
Originální název: Original Name: | Argus As 411 | |
Kategorie: Category: | invertní vidlicový motor | inverted vee engine |
Výrobce: Producer: | vývoj: Argus Motoren G.m.b.H, Reinickendorf, Berlin výroba: Renault, Boulogne-Billancourt | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2600 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR | |
Použití: Use: | Arado Ar 96 B Breguet 892 Mercure (4 × 12S) Dassault MD 315 Flamant Focke-Wulf Fw 189 C Pilatus P-2 Siebel Si 204 Sud Ouest S.O.93 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Počet válců: Number of Cylinders: | 12 | |
Hmotnost: Weight: | 375 kg | 827 lb |
Celková délka: Overall Length: | 1585 mm | - |
Celková šířka / Průměr: Overall Width / Diameter: | 600 mm | - |
Celková výška: Overall Height: | 970 mm | - |
Vrtání: Bore: | 105 mm | 4,13in |
Zdvih: Stroke: | 115 mm | 4,53in |
Zdvihový objem: Swept Volume: (l/cu in) | 11,950 l | 729.23 cu in |
Palivo: Fuel: | letecký benzín C3 s oktanovým číslem 100 (96) - (C3-Treibstoff mit 100 Oktan) | Gasoline C3 with octane number 100 (C3-Treibstoff mit 100 Oktan) |
Příprava palivové směsi: Carburation or Injection: | karburátor | Carburetor |
Kompresní poměr: Compression Ratio: | 6,4 : 1 | 6,4 : 1 |
Plnění válců: Mixture Charging: | Přeplňovaný jednostupňovým jednorychlostním odstředivým mechanickým kompresorem. | Supercharged: Single-stage single-speed centrifugal type supercharger. |
Chlazení: Cooling: | Vzduchem | Air-cooled |
Výkony: Performance: | ||
Výkon: Power: | 441 kW při 3300 ot/min | 591.4 bhp at 3100 rpm |
Poznámka: Note: | Výkony: vzletový 441 kW (600 k) při 3 300 ot/min a plnícím tlaku 1,824 barů (+1 368 mm Hg), tento výkon byl dosažen i ve výšce 600 m. 367,75 kW (500 k) při 3 250 ot/min v h= 2 500 m při plnícím tlaku 1,469 barů (+ 1 102 mm Hg) Rozvod: OHV (1 sací ventil a 1 výfukový pro každou hlavu válců) Po válce byl vyráběn jako Renault 12S. | 592 hp at 3,300 rpm at 2,000 ft boost +26,453 psi 494 hp at 8,200 ft boost +21.309 psi. Valvetrain: over head valve, 1 inlet and 1 exhaust valve per cylinder. Produced at the Renault plant in Paris. France continued production after WWII as the Renault 12S. |
Zdroje: Sources: | www.ww2aircraft.net www.wehrmacht-history.com http://www.hawaiilibrary.net/articles/argus_as_411 commons.wikimedia.org - foto |