Main Menu
User Menu

Anatra VCh Anadva

Анатра ВХ Анадва

     
Název:
Name:
Anatra VCh Anadva
Originální název:
Original Name:
Anatra VKh Anadva / Анатра ВХ Анадва
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1916-DD.MM.1917 Závod aeroplánů a hydroplánů A. A. Anatra, Oděsa /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1916-DD.MM.1917
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2
První vzlet:
Maiden Flight:
09.07.1916
Osádka:
Crew:
5
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
pevný
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1280 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1930 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
19,10 m
Délka:
Length:
8,10 m
Výška:
Height:
3,74 m
Plocha křídla:
Wing Area:
62,00 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Salmson 9 o výkonu 103 kW/140 k
dvoulistá dřevěná vrtule
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
140 km/h v 0 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
34 min do 3000 m
Operační dostup:
Service Ceiling:
4000 m
Dolet:
Range:
? km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
3-5x pohyblivý kulomet


350 kg pum
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
-lehký bombardér zkonstruovaný V- N. Chionim a používající části trupu a křídel Anade, motory Gnome, druhý stroj používal části Anasalu a měl motory Salmson
- tato podoba objednána v 50 kusech pro Eskadru vzdušných korábů jako doplněk Muromců, kvuli revoluci ze stavb sešlo
- první stroj v srpnu 1917 testován na plovácích, zničen při havárii
1920 Chioni hlavním konstruktérem GAM č. 7, druhý prototyp, nyní Chioni-4, zde vybaven motory Salmson o 160 k, palivovou nádrží nad centroplánem atd., snad jako dopravní
- po nasazení u Samostatné průzkumné letecké peruti dosloužil ve škole střelců v Serpuchově
- data platí pro druhý stroj v původní podobě
Zdroje:
Sources:
Маслов, Михаил. Русские самолеты 1914-1917. Цейхгауз, Москва 2006. ISBN 5-9771-0005-1.
Александров, А. О. Воздушные суда Российского императорского флота 1894-1917 гг. том 2. Самолеты отечественной конструкции. Цитадель, Санкт-Петербург 1996.
Andersson, Lennart. Soviet Aircraft and Aviation 1917-1941. Putnam Aeronautical Books, London 1997. ISBN 0-85177-859-3.
xn--80aafy5bs.xn--p1ai
URL : https://www.valka.cz/Anatra-VCh-Anadva-t195641#563198Verze : 0
MOD
https://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft19918.htm
flyingmachines.ru
xn--80aafy5bs.xn--p1ai

Anatra VCh Anadva - První stroj, s motory Gnome Monosoupape.

První stroj, s motory Gnome Monosoupape.
Anatra VCh Anadva -


Anatra VCh Anadva -


URL : https://www.valka.cz/Anatra-VCh-Anadva-t195641#563199Verze : 0
MOD
https://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft19918.htm
flyingmachines.ru
xn--80aafy5bs.xn--p1ai

Anatra VCh Anadva - Druhý stroj, pravděpodobně již jako Chioni-4, s motory Salmson o 160 k.

Druhý stroj, pravděpodobně již jako Chioni-4, s motory Salmson o 160 k.
Anatra VCh Anadva - V. N. Chioni stojí uprostřed. vlevo K. Arceulov.

V. N. Chioni stojí uprostřed. vlevo K. Arceulov.
Anatra VCh Anadva -


URL : https://www.valka.cz/Anatra-VCh-Anadva-t195641#563203Verze : 0
MOD