Allison V-1710-39

V-1710-F3R
     
Název:
Name:
Allison V-1710-39 Allison V-1710-39
Originální název:
Original Name:
Allison V-1710-39
Kategorie:
Category:
vidlicový motor vee engine
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1939-DD.MM.194R Allison Division - General Motors Corp., Cleveland
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
47 660 (všechny motory typu V-1710)
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.1938
Použití:
Use:
Curtiss P-40D
Curtiss P-40E
Technické údaje:
Technical Data:
 
Počet válců:
Number of Cylinders:
12
Hmotnost:
Weight:
594,2 kg 1310 lb
Celková délka:
Overall Length:
2478 mm 8ft 1,5in
Celková šířka / Průměr:
Overall Width / Diameter:
745 mm 2ft 5,33in
Celková výška:
Overall Height:
1041 mm 3ft 5in
Vrtání:
Bore:
139,8 mm 5,5in
Zdvih:
Stroke:
152,4 mm 6in
Zdvihový objem:
Swept Volume: (l/cu in)
28,031 l 1710.56 cu in
Palivo:
Fuel:
Benzín s oktanovým číslem 100 Gasoline with Octane Number 100
Příprava palivové směsi:
Carburation or Injection:
Karburátor Bendix Stromberg PD-12K2 Bendix Stromberg PD-12K2 type carburetter
Kompresní poměr:
Compression Ratio:
6,65 : 1 6,65 : 1
Plnění válců:
Mixture Charging:
Přeplňovaní jednostupňovým jednorychlostním odstředivým kompresorem. Supercharged: Single-stage, single-speed centrifugal supercharger.
Chlazení:
Cooling:
kapalinové přetlakové (směs vody a etylenglykolu 70 / 30%) liquid-cooled, pressurised, 70% water and 30% ethylene glycol coolant mixture
Výkony:
Performance:
 
Výkon:
Power:
857.6 kW při 3000 ot/min 1150 bhp at 3000 rpm
Poznámka:
Note:
Výkony:
vzletový: 857,5 kW (1 166 k) při 3 000 ot/min. a plnicím tlaku + 1,541 barů (+1 156 mm Hg),
nominální: 857,5 kW (1 166 k) v 3 566 m, při 3 000 ot/min. a plnicím tlaku 1,510 barů (1 133 mm Hg),
bojový: 1 096 kW (1 490 k) u hladiny moře, při 3 000 ot/min. a plnicím tlaku 1,896 barů (1 422 mm Hg)
bojový: 1111,1 kW (1 511 k) v 1 311 m, při 3 000 ot/min. a plnicím tlaku 1,896 barů (1 422 mm Hg)

Rozvod: OHC, čtyřventilový (dva sací a dva výfukové ventily, výfukové jsou chlazeny sodíkem)
Power output:
take-off: 1,150 hp at 3,000 rpm, boost +22.350 psi,
continuous: 1,150 hp at 3,000 rpm at 11,700 ft boost +21.901 psi,
Combat: 1,470 hp at 3,000 rpm at sea level boost +27.499 psi and
1,490 hp at 3,000 rpm at 4,300 ft boost +27.499 psi

Valvetrain: Overhead camshaft-actuated, two intake and two exhaust valves per cylinder, sodium-cooled exhaust valve stems.
Zdroje:
Sources:
http://www.lancastermuseum.ca/engine_allison.html
http://cs.wikipedia.org/wiki/Allison_V-1710
www.unlimitedexcitement.com
www.aviation-history.com
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Allison-V-1710-39-t68971#530765 Verze : 0
Allison V-1710-39
pro export označen V-1710-F3R
URL : https://www.valka.cz/Allison-V-1710-39-t68971#242403 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy

Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více