Název: Name: | Aero A-211 | |
Originální název: Original Name: | Aero A-211 | |
Kategorie: Category: | cvičný letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1928-DD.MM.1933 Aero, továrna letadel, dr. Kabeš, Praha-Vysočany / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1931-DD.MM.1933 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 25 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1928 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 880 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1389 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 12,8 m | |
Délka: Length: | 8,6 m | |
Výška: Height: | 3,20 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 36,50 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 38 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Walter Castor o výkonu 177 kW/240 k Vrtule dřevěná dvoulistá | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 195 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 169 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 28,18 min do 5000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6500 m | |
Dolet: Range: | 750 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Konstruktér: Ing. Antonín Husník Jednomotorový dvoumístný jednopříhradový dvojplošník smíšené konstrukce s pevným podvozkem a ostruhou. Kostra trupu byla trubková svařovaná, kostra křídel dřevěná. Montáží motoru Walter "Castor" na Aero A-11.105 vznikla v roce 1928 další motorová varianta, která ovšem z počátku nebyla ministerstvem národní obrany objednána. Až po modernizaci v podobě montáže děleného podvozku, lepšího přístrojového vybavení došlo v roce 1932 k objednání 18 ks tohoto letadla. V armáda je používala až do roku 1938. | |
Zdroje: Sources: | V. Němeček, Československá letadla, Naše Vojsko, Praha 1968 J.Fidler a V.Sluka, Encyklopedie branné moci Republiky československé 1920-38, Libri 2006, ISBN 80-7277-256-2 |
URL : https://www.valka.cz/Aero-A-211-t8292#23788Verze : 0
...
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Aero-A-211-t8292#26734Verze : 0
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.