Název: Name: | Aero A-200 | |
Originální název: Original Name: | Aero A-200 | |
Kategorie: Category: | jiná kategorie | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1934-DD.07.1934 Aero, továrna letadel, dr. Kabeš, Praha-Vysočany / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1934-DD.07.1934 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.07.1934 | |
Osádka: Crew: | 2 + 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 560 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 915 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 950 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 11,10 m | |
Délka: Length: | 7,80 m | |
Výška: Height: | 2,42 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 16,60 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 55,1 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Walter Bora o vzletovém výkonu 147 kW/200 k dvoulistá na zemi stavitelná elektronová vrtule Letov | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 210 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 255 km/h v 0 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 220 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 4700 m | |
Dolet: Range: | 750 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 900 km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | Konstruktér: Ing. Antonín Husník Jednomotorový čtyřmístný dolnoplošník celokovové konstrukce, podvozek záďového typu s ostruhou. A-200 byla konstruována pro mezinárodní závody turistických letadel Challenge na základě objednávky Ministerstva veřejných prací. V soutěži konané roku 1934 v Polsku obsadili dva stroje 12. a 14. příčku a společně se stali vítězi teamové ceny národů. | |
Zdroje: Sources: | P. Kučera, Aero A-200, L+K 1986/20-22 V. Němeček, Československá letadla, Naše Vojsko, Praha 1968 V. Šorel, Letadla československých pilotů, Albatros 1986 |
URL : https://www.valka.cz/Aero-A-200-t8322#23820Verze : 0
...
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Aero-A-200-t8322#26954Verze : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.