Název: Name: | Aero A-102 | |
Originální název: Original Name: | Aero A-102 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1934-DD.MM.1934 Aero, továrna letadel, dr. Kabeš, Praha-Vysočany / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1934-DD.MM.1934 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1934 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1478 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2036 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 11,50 m | |
Délka: Length: | 7,30 m | |
Výška: Height: | ? m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 18,50 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 110 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Walter 14Kfs Mistral Major o výkonu 588 kW/800 k třílistá kovová vrtule | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 434 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 356 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 5,8 min do 5000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 10000 m | |
Dolet: Range: | 670 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 4x kulomet vz.30 ráže 7,92 mm v křídlech | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | Konstruktér: ing. Antonín Husník Jednomotorový vzpěrový hornoplošník smíšené konstrukce, pevný podvozek záďového typu. Vývoj tohoto typu začal v roce 1932, kdy byl navržen jako dvojplošník pro soutěž Ministerstva národní obrany na dodávku stíhacího letadla. Po neúspěchu (vyhrála Avie B-34), byl projekt přepracován nejdříve na dolnoplošník a poté na vzpěrový hornoplošník. Bohužel ani výkony dosažené při letových zkouškách prototypu nevedly k objednání série. Přednost v té době dostala Avia s modernější konstrukcí dolnoplošníku B-35 | |
Zdroje: Sources: | V. Němeček, Československá letadla, Naše Vojsko, Praha 1968 |
URL : https://www.valka.cz/Aero-A-102-t3757#12273Verze : 0
...
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Aero-A-102-t3757#26709Verze : 0
Reklama
http://www.aviastar.org/air/czech/aero_a-102.php
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Aero A-102 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Aero-A-102-t3757#433239Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.