AAT Minský závod kolových tahačů [2010- ]
Minsk Wheel Tractor Plant OJSC / ААТ Мінскі завод колавых цягачоў / ОАО Минский завод колесных тягачей
Název: Name: | AAT Minský závod kolových tahačů | |
Originální název: Original Name: | ААТ Мінскі завод колавых цягачоў | |
Historie názvů: History of Names: | 07.02.1991-DD.MM.1991 Minský závod kolových tahačů DD.MM.1991-DD.01.2010 VRUP Minský závod kolových tahačů DD.01.2010-DD.MM.RRRR AAT Minský závod kolových tahačů | |
Obory výroby: Production Subjects: | Kolové tahače a nákladní vozidla | |
Sídlo hlavního závodu: Headquarters: | 07.02.1991-DD.MM.RRRR Minsk / | |
Názvy a sídla poboček: Subsidiary Name and Location: | - | |
Vznik: Founded: | 23.07.1954 | |
Zánik: Cancelled: | DD.MM.RRRR | |
Produkty: Products: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR Viz samostatná tabulka / See separate table | |
Poznámka: Note: | MZKT vznikl oddělením cechu od závodu MAZ. | |
Zdroje: Sources: | Volat - Minský závod kolových tahačů Wikipedia Rus Minsk Wheel Tractor Plant |
URL : https://www.valka.cz/AAT-Minsky-zavod-kolovych-tahacu-2010-t111346#391006Verze : 0
Minský závod kolových tahačů (MZKT) / Минский завод колесных тягачей (МЗКТ)
Přehled transportních prostředků vyvinutých nebo vyráběných závodem MZKT
Model | Účel | Schema | Charakteristické znaky, určení | Rok |
MZKT- 79305 | Podvozek | 8x8 | Zvýšená nosnost 25 t | 1993 |
MZKT-6515 | Sklápěčka | 8x4 | Nosnost 21 t | 1994 |
MZKT-65151 | Sklápěčka | 8x4 | Nosnost 25 t, odpovídá pořadavkům Euro-2 | 2000 |
MZKT-65158 | Sklápěčka | 8x4 | - | 1997 |
MZKT-6525 | Sklápěčka | 6x6 | S motorem Deutz | 1998 |
MZKT-65251 | Podvozek | 6x6 | Pro montáž vibračního zdroje seismických signálů SV-30/120M | 1998 |
MZKT-652511 | Sklápěčka | 6x6 | Zásadně modernizovaný MZKT-6525 s ohledem na všechny připomínky a návrhy | 2001 |
MZKT-652518 | Podvozek | 6x6 | Pro montáž cisterny na těžké kapaliny se specifickou váhou do 1,8 | 1999 |
MZKT-652712 | Podvozek | 8x8 | Pro montáž cisterny RANT-20 pro opravu vrtů | 2001 |
MZKT-6922 | Podvozek | 6x6 | Pro montáž prvků PLRK T38 Stilet, 9K33-1T Osa-1T, 9K332E Tor-M2E | 2007 |
MZKT-69221-010 | Podvozek | 6x6 | Pro montáž prvků PLRK T38 Stilet, 9K33-1T Osa-1T, 9K332E Tor-M2E | 2009 |
MZKT-69221-011 | Podvozek | 6x6 | Pro montáž prvků PLRK T38 Stilet, 9K33-1T Osa-1T, 9K332E Tor-M2E | 2010 |
MZKT-69221-030 | Podvozek | 6x6 | Pro montáž prvků PLRK T38 Stilet, 9K33-1T Osa-1T, 9K332E Tor-M2E | 2011 |
MZKT-69221-031 | Podvozek | 6x6 | Pro montáž prvků PLRK T38 Stilet, 9K33-1T Osa-1T, 9K332E Tor-M2E | 2011 |
MZKT-69221-032 | Podvozek | 6x6 | Pro montáž prvků PLRK a PRRK S-350, S-500 | 2015 |
MZKT-69222 | Podvozek | 6x6 | Pro montáž prvků PLRK T38 Stilet, 9K33-1T Osa-1T, 9K332E Tor-M2E | 2009 |
MZKT-6923 | Podvozek | 8x4 | Speciální podvozek pro jeřáb KŠT-50.01 (z Oděsy) s nosností 50 t | 1992 |
MZKT-692301 | Podvozek | 8x4 | Jeřáb 63 t, odpovídá požadavkům Euro-2 | 2003 |
MZKT-69231 | Podvozek | 8x4 | Speciální podvozek pro jeřáb (ze Samary) s nosností 50 t | 1993 |
MZKT-69232 | Podvozek | 8x4 | Speciální podvozek pro jeřáb (ze Samary) s nosností 50 t a motorem MAN | 1993 |
MZKT-69233 | Podvozek | 8x4 | S požární zvedací pložinou (z Miassu | 1998 |
MZKT-69234 | Podvozek | 8x4 | Odpovídá požadavkům Euro-2Отвечает требованиям Евро-2 | 2003 |
MZKT-69237 | Podvozek | 8x4 | Cisterna na benzín | 1995 |
MZKT-692371 | Sklápěčka | 8x4 | Boční vyklápění | 1999 |
MZKT-692372 | Podvozek | 8x4 | Pro přepravu kontejnerů | 1996 |
MZKT-692374 | Tahač | 8x4 | Nosnost 27 t, odpovídá pořadavkům Euro-2 | 2003 |
MZKT-69238 | Podvozek | 8x4 | Pro přepravu dřeva | 1997 |
MZKT-7321 | Automobil | 8x4 | Převoz lisovaných odpadů v soupravě | 1997 |
MZKT-7413 | Tahač | 8x8 | Zatížení sedla 30 t | 1986 |
MZKT-74131 | Tahač | 8x8 | Zatížení sedla 30 t, nosnost 75 t | 1994 |
MZKT-74132 | Tahač | 8x8 | Tahač se zátěžnou plošinou | 1996 |
MZKT-741331 | Tahač | 8x8 | Zatížení sedla 30 t, nosnost 75 t, motor Mercedes-Benz | 1994 |
MZKT-74135 | Podvozek | 8x8 | Pro převoz na písku dvouvozové soupravy na 1 tank nebo 2 BMP anebo na dobré cestě třívozové soupravy pro 2 tanky nebo 3 BMP 130 t | 1997 |
MZKT-7414 | Tahač | 8x8 | Zatížení sedla 35 t | 1988 |
MZKT-7415 | Tahač | 8x8 | Zatížení sedla 25 t | 1993 |
MZKT-7429 | Tahač | 8x8 | Pro práci v soupravě s nosností do 50 t | 1989 |
MZKT-74295 | Tahač | 8x8 | S motorem Mercedes-Benz | 1996 |
MZKT-742952 | Tahač | 8x8 | Dopracovaný podle výsledků zkoušek | 1998 |
MZKT-742953 | Tahač | 8x8 | Pro práci v soupravě s nosností do 70 t | 2000 |
MZKT-74296 | Tahač | 8x8 | Pro práci v soupravě s nosností do 50 t, motor Deutz | 2001 |
MZKT-75165 | Sklápěčka | 8x8 | - | 1995 |
MZKT-751651 | Podvozek | 8x8 | Cisterna na vodu se zvedací nádrží | 1992 |
MZKT-751652 | Podvozek | 8x8 | Cisterna na cement se zvedací nádrží | 1992 |
MZKT-75166 | Sklápěčka | 8x8 | S motorem Detroit diesel | 1995 |
MZKT-751661 | Sklápěčka | 8x8 | S motorem Caterpillar | 1997 |
MZKT-79081 | Podvozek | 8x8 | Jeřáb 70 t | 2001 |
MZKT-79083 | Podvozek | 10x8 | Jeřáb 160 t | ? |
MZKT-79091 | Podvozek | 8x8 | Pro montáž vybavení cisteny na vodu | 1991 |
MZKT-790912 | Podvozek | 8x8 | Pro montáž požárního vybavení | 1997 |
MZKT-79092-10 | Podvozek | 8x8 | Pro montáž vybavení | 1992 |
MZKT-79092-101 | Automobil | 8x8 | S kovovou plošinou | 1992 |
MZKT-79093 | Automobil | 8x8 | Pro přepravu dřeva | 1993 |
MZKT-79095 | Automobil | 8x8 | Motor Mercedes-Benz | 1993 |
MZKT-79096 | Tahač | 8x8 | Převoz oplétaného potrubí do 36 m ve spojení se speciálním jednoosým polopřívěsem | 1994 |
MZKT-79097 | Automobil | 8x8 | Samonakladač bloků do 30 t | 1994 |
MZKT-79097-30 | Podvozek | 8x8 | Pro montáž domu na kolech | 1996 |
MZKT-79098 | Automobil | 8x8 | S hydraulickým manipulátorem pro převoz nákladů do 20 t na písčitém podkladu | 1995 |
MZKT-790986 | Podvozek | 8x8 | Pro montáž zařízení k odvozu poškozené techniky | 2003 |
MZKT-79191 | Podvozek | 12x12 | Pro montáž vrtné soupravy | 1995 |
MZKT-79221 | Podvozek | 16x16 | Pro montáž vybavení různých zařízení | 1995 |
MZKT-79221-100 | Podvozek | 16x16 | Pro montáž vybavení různých zařízení | 1995 |
MZKT-7923 | Podvozek | 16x16 | S turbohřídelovým motorem a napájením motorů (s olejovým chlazením) kol střídavým proudem | 1992 |
MZKT-7930 | Podvozek | 8x8 | Pro montáž vybavení různých zařízení | 1993 |
MZKT-79301 | Podvozek | 8x8 | Pro montáž vybavení různých zařízení | 1992 |
MZKT-79306 | Podvozek | 8x8 | Montáž výzbroje na export | 2000 |
MZKT-8006 | Podvozek | 6x4 | Jeřáb 25 - 32 t | 1995 |
MZKT-8007 | Podvozek | 6x6 | Pro montáž rypadla-nivelátoru | 1996 |
MZKT-80071 | Podvozek | 6x6 | Pro zařízení A-70 na opravu vrtů | 1997 |
MZKT-80077 | Podvozek | 6x6 | Pro zařízení A-60 na opravu vrtů | 2001 |
MZKT-8020 | Podvozek | 4x4 | Pro montáž letištního odtraňovače sněhu | 2002 |
MZKT-8021 | Podvozek | 6x6 | Pro montáž odpalovacího zařízení PLRK S-125M2 Pečora-2 | 1999 |
MZKT-80211 | Podvozek | 6x6 | Pro montáž anténního postu PLRK S-125M2 Pečora-2 | 2001 |
MZKT-8022 | Podvozek | 4x4 | Pro montáž velitelského systému PLRK S-125M2 Pečora-2 | 2001 |
Pozn: ve sloupci "Rok" je uveden rok výroby prototypu
Zdroj:
Minský automobilový závod
URL : https://www.valka.cz/AAT-Minsky-zavod-kolovych-tahacu-2010-t111346#529513Verze : 0
Automobilka
Minský závod kolových tahačů (MZKT) [1954-1991] (Минский завод колесных тягачей (МЗКТ)
FCH - pracovní poznámky pro následné zpracování:
FCH - pracovní poznámky pro doplnění údajů:
Russkaja sila
MZKT - domovská stránka
Wikipedia
Údaje v tabulkách vozidel, která jsou již na MZKT prolinkována:
MZKT-6922
MZKT-69221-010
MZKT-69221-011
MZKT-69221-030
MZKT-69221-031
MZKT-69222
MZKT-79221
MZKT-79221-100
Предметом деятельности ОАО "МЗКТ" является производство и реализация автомобильной и прицепной техники.
В настоящее время номенклатура изготавливаемой техники включает:
* автомобили-самосвалы с колесной формулой 6х6, 8х4, 8х8 дорожного и внедорожного типа грузоподъемностью до 27 тонн;
* седельные и балластные тягачи, автопоезда грузоподъемностью 40 - 100 тонн;
* специальные автомобильные шасси под монтаж кранового и другого подъемного оборудования грузоподъемностью до 100 тонн;
* шасси с колесной формулой 6х6, 8х8,10х10 и 12х12 под монтаж специального оборудования для сервиса, капитального ремонта и бурения нефтяных и газовых скважин;
* шасси дорожного и внедорожного габарита с колесной формулой 4х4, 6х4, 8х8, 12х12 под монтаж специального оборудования;
* прицепы и полуприцепы грузоподъемностью от 15 тонн до 100 тонн;
* запасные части к выпускаемой технике.
Завод обеспечивает гарантийное и послегарантийное обслуживание, а также поставку запасных частей к выпускаемой продукции в течение всего срока эксплуатации и способен разрабатывать и изготавливать автомобильную технику по требованиям самого взыскательного Заказчика.
В структуре предприятия имеются 9 цехов основной деятельности, экспериментальный, ремонтно-механический, автотранспортный цех, испытательный центр, 13 функциональных управлений, 15 отделов, военизированная охрана.
ОАО "МЗКТ" является учредителем дочерних предприятий: научно-производственного унитарного предприятия "Волаттранссервис", научно-производственного предприятия "Волат-Авто" и Торговый дом "Волат".
Завод располагает общежитием на 250 человек, имеет базу отдыха "Березка", рассчитанную на заезд 350 человек в смену.
Minský závod kolových tahačů (MZKT) [1954-1991] (Минский завод колесных тягачей (МЗКТ)
FCH - pracovní poznámky pro následné zpracování:
FCH - pracovní poznámky pro doplnění údajů:
Russkaja sila
MZKT - domovská stránka
Wikipedia
Údaje v tabulkách vozidel, která jsou již na MZKT prolinkována:
MZKT-6922
MZKT-69221-010
MZKT-69221-011
MZKT-69221-030
MZKT-69221-031
MZKT-69222
MZKT-79221
MZKT-79221-100
Предметом деятельности ОАО "МЗКТ" является производство и реализация автомобильной и прицепной техники.
В настоящее время номенклатура изготавливаемой техники включает:
* автомобили-самосвалы с колесной формулой 6х6, 8х4, 8х8 дорожного и внедорожного типа грузоподъемностью до 27 тонн;
* седельные и балластные тягачи, автопоезда грузоподъемностью 40 - 100 тонн;
* специальные автомобильные шасси под монтаж кранового и другого подъемного оборудования грузоподъемностью до 100 тонн;
* шасси с колесной формулой 6х6, 8х8,10х10 и 12х12 под монтаж специального оборудования для сервиса, капитального ремонта и бурения нефтяных и газовых скважин;
* шасси дорожного и внедорожного габарита с колесной формулой 4х4, 6х4, 8х8, 12х12 под монтаж специального оборудования;
* прицепы и полуприцепы грузоподъемностью от 15 тонн до 100 тонн;
* запасные части к выпускаемой технике.
Завод обеспечивает гарантийное и послегарантийное обслуживание, а также поставку запасных частей к выпускаемой продукции в течение всего срока эксплуатации и способен разрабатывать и изготавливать автомобильную технику по требованиям самого взыскательного Заказчика.
В структуре предприятия имеются 9 цехов основной деятельности, экспериментальный, ремонтно-механический, автотранспортный цех, испытательный центр, 13 функциональных управлений, 15 отделов, военизированная охрана.
ОАО "МЗКТ" является учредителем дочерних предприятий: научно-производственного унитарного предприятия "Волаттранссервис", научно-производственного предприятия "Волат-Авто" и Торговый дом "Волат".
Завод располагает общежитием на 250 человек, имеет базу отдыха "Березка", рассчитанную на заезд 350 человек в смену.
URL : https://www.valka.cz/AAT-Minsky-zavod-kolovych-tahacu-2010-t111346#391140Verze : 0
Prečo je téma založená v Rusku, keď závod reálne leží v Bielorusku? Naviac keď už podľa zoznamu produktov začal reálne niečo produkovať až po rozpade ZSSR?
P.S.: podľa mňa by mali byť hlavné témy pod súčasnými podnikmi (ak reálne fungujú) a nie pod názvami spred dvoch desaťročí.
P.S.: podľa mňa by mali byť hlavné témy pod súčasnými podnikmi (ak reálne fungujú) a nie pod názvami spred dvoch desaťročí.
URL : https://www.valka.cz/AAT-Minsky-zavod-kolovych-tahacu-2010-t111346#530477Verze : 0
buko1
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.