MK48-18 Samoobslužný kontejnerový a mostní transportér

Autor : 🕔15.04.2003 📕10.587

Hledáme nové kolegy

Server valka.cz neustále hledá nové kolegy, kteří jsou ochotni pomoci s rozvojem a doplňováním obsahu, koordinací a kontrolou práce, moderováním příspěvků a další činností. Neváhejte a zapojte se do tvorby valka.cz v duchu hesla Čtenáři sobě :)

Přidejte se k nám!

Podobné články

Další články autora

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 85.000,- Kč
♡ Chci přispět

Námořní pěchota začala vyvíjet těžký dopravní prostředek v polovině 80. let. LVS - Logistics Vehicle System - je modulární systém skládající se z tahače MK48 a původně 4 zaměnitelných přívěsů (RBU - Rear body units), které jsou k tahači připojeny pomocí hydrauliky, která umožňuje natáčení kol přívěsu pro lepší mobilitu celého stroje. Hydraulika také slouží k pohonu jednotlivých zařízení v rámci RBU. Celé zařízení je 8 x 8 s 2 ovládanými nápravami. Nosnost tohoto stroje je 12,5 tuny mimo silnice a na silnici až 22,5 tuny.

MK48, Tahač - uzavřený, naftou poháněný s automatickou převodovkou, pohonem všech 4 kol, poskytuje hydraulickou sílu všem přívěsům a zařízením.

MK18, Samoobslužný kontejnerový a mostní transportér - od doby vzniku 325 „MK14tek" bylo přestavěno na tento model MK18, který je schopen nakládat a vykládat plně naložené standardní 6 m kontejnery a části mostní konstrukce, rampy a mostní čluny. Dalších 164 „Mk14tek" bylo přestavěno v letech 1996 - 1997 na MK18A1, která se od původní verze liší mechanismem pro vykládání a nakládání.

Autor : 🕔15.04.2003 📕10.587

Komentáře Disqus

Komentáře Facebook

Sociální sítě

Reklama

Poslední komentáře