Název: Name: | Experimentální létající člun Giju č. 3 | Experimental Giyu No.3 Flying Boat |
Originální název: Original Name: | 第三義勇飛行艇 | |
Kategorie: Category: | experimentální letoun | experimental aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1928-DD.08.1928 Kawasaki Shipyard, Ltd., Kobe | |
Období výroby: Production Period: | DD.04.1927-DD.08.1928 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.08.1928 | |
Osádka: Crew: | 5~10 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | člunový trup | flying boat |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 5400 kg | 11905 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 8600 kg | 18960 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 29,500 m | 96ft 9,42in |
Délka: Length: | 19,972 m | 65ft 6,29in |
Výška: Height: | 5,272 m | 17ft 3,56in |
Plocha křídla: Wing Area: | 141,00 m2 | 1517.71 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 60,993 kg/m2 | 12.49 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Kawasaki-BMW VI, kapalinou chlazený vidlicový dvanáctiválec v tandemovém uspořádání, výkon 368-552 kW (500-750 k). Vrtule dvoulisté dřevěné nebo čtyřlisté kovové s pevným úhlem náběhu. | Kawasaki-BMW VI twelve-cylinder vee water-cooled engines mounted in tandem, rated 493-740 hp, driving a two-blade wooden propellers late four-blade fixed-pitch metal propellers. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 196.3 km/h v 0 m | 122 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 155 km/h v 2000 m | mph in ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 15,5 min do 2000 m | 15,5 min to 6562 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 4500 m | 14764 ft |
Dolet: Range: | 1110 km | 690 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 3000 km | 1864.1 mi |
Výzbroj: Armament: | 1x pohyblivý kulomet ráže 7,7 mm v předním střelišti, 1x pohyblivý kulomet ráže 7,7 mm ve hřbetním střelišti a 1x pohyblivý kulomet ráže 7,7 mm ve spodním střelišti. Pumový náklad: 2x 250 kg pumy. | One flexible 0.303 inch machine-gun in nose position, one flexible 0.303 inch machine-gun in dorsal position and one flexible 0.303 inch machine-gun in ventral position. Bomb load: two 551 lb bombs. bombs., one dorsal flexible 7.7mm machinegun, one ventral flexibl 7. 7mm machinegun. Bomb load: two 2S0kg (551Ib) bombs. |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | Letová vytrvalost: 5,5 h viz historie | Endurance: 5 hours 30 minutes The aeroplane was given good marks in general performance but had shortcomings in roughish water and vibration developed around the engine nacelle causing other related problems and a decrease in performance and greatly hampered further test fIying. |
Zdroje: Sources: | Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press Annapolis, Maryland 21402, 1990, ISBN: 1-155750-563-2 archiv autora |