MiG-21 / Ve znamení Delty / 2. část

Autor : 🕔10.12.2005 📕9.426

Hledáme nové kolegy

Server valka.cz neustále hledá nové kolegy, kteří jsou ochotni pomoci s rozvojem a doplňováním obsahu, koordinací a kontrolou práce, moderováním příspěvků a další činností. Neváhejte a zapojte se do tvorby valka.cz v duchu hesla Čtenáři sobě :)

Přidejte se k nám!

Seriál

  1. MiG-21 / Ve znamení Delty / 2. část
  2. MiG-21 / Ve znamení Delty / 2. část
  3. MiG-21 / Ve znamení Delty / 2. část
  4. MiG-21 / Ve znamení Delty / 2. část
  5. MiG-21 / Ve znamení Delty / 2. část
  6. MiG-21 / Ve znamení Delty / 2. část
  7. MiG-21 / Ve znamení Delty / 2. část
  8. MiG-21 / Ve znamení Delty / 2. část
  9. MiG-21 / Ve znamení Delty / 2. část
  10. MiG-21 / Ve znamení Delty / 2. část
  11. MiG-21 / Ve znamení Delty / 2. část

Podobné články

Další články autora

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč
♡ Chci přispět
7611 6-10/1973 9/1993 6-10/73-10/73 6. sbolp 10/73-5/91 5. slp 5/91-9/93 11. slp z+h Vyroben 20. 6. 1973. K 6. sbolp do Přerova 6-10/1973. 10/73 předán k 5. slp do Líní. 5/91 přesun k 11. slp do Žatce. 9/93 uložen v Líních.
7701 6-10/1973 21.3.2002 6-10/73-5/88 6. sbolp 5/88-3/93 9. slp/ 9. sbolp 3/93-11/93 11. slp 9/93-11/93 82. sslt 11/93-6-9/94 4. sslt 6-9/94-98 LZO 99-3/02 41. slt z+h, s SM Vyroben 22. 6. 1973. K 6. sbolp do Přerova 1973. Při SO v LOK odbarven na stříbrno. 5/88 k 9. slp do Bechyně. 12/92 zástavba civilní radiostanice. 19. 3. 1993 k 11. slp do Žatce. 9/93 k 82. sslt do Mošnova. 9/93 poškozen za letu při střetu s č. 4421. Byl opraven. Poté 4. sslt v Přerově. Mezi 6-9/94 předán k LZO v Čáslavi. V roce 1995 v Líních dostal černý nátěr na všech plochách + modro-bílo-červené šípy na vrchních plochách via. DELTA TEAM. 6/96-7/97 mimo provoz u 51. LOZ v Líních. Vyměněna křídla za jiná s olétanou z+h kam. z č. 9412. 21. 7. 1997 přelet k LZO do Českých Budějovic. Od 1997 „dílkovaná“ kamufláž z tří odstínů šedé u LZO v Líních. Od 1999 u 41. slt v Čáslavi. 21. 3. 2002 přelétl na uložení do LOZ ČB.
7702 6-10/1973 31.12.1992 6-10/73-5/88 6. sbolp 5/88-11/92 9. slp/ 9. sbolp 11/92-12/92 81. sslt z+h, č+z, z+h Vyroben 13. 6. 1973. Okolo roku 1980 nastříkán šedo-zelenou kamufláží (odlupovala se kvůli nekvalitním barvám). 19. 10. 1985 opět kam. zeleno-hnědá. 5/88 předán k 9. slp do Bechyně. 6. 11. 1992 přelet na Sliač k 81. sslt. Od 1. 1. 1993 ve stavu letectva ASR.
7703 6-10/1973 31.12.1992 6-10/73-5/88 6. sbolp 5/88-11/92 9. slp/ 9. sbolp 11/92-12/92 81. sslt z+h, s Vyroben 14. 6. 1973. V roce 1981 SO v LOK, přitom zbarven na stříbrno. 23. 5. 1988 předán k 9. slp do Bechyně. 14. 6. 1991 dokončena GO v LOK. . 5/88 předán k 9. slp do Bechyně. 6. 11. 1992 přelet na Sliač k 81. sslt. Od 1. 1. 1993 ve stavu letectva ASR.
7704 6-10/1973 31.12.1992 6-10/73-5/88 6. sbolp 5/88-12/92 9. slp/ 9. sbolp 12/92-12/92 81. sslt z+h, s Vyroben 11. 6. 1973. Při SO v LOK zbarven na stříbrno. 5/88 předán k 9. slp do Bechyně. 1992 GO v LOK, odtud 12/92 přelet na Sliač k 81. sslt. Od 1. 1. 1993 ve stavu letectva ASR.
7705 6-10/1973 9/1993 6-10/73-5/91 6. sbolp 5/91-6/92 81. sslt 6/92-3/93 9. sbolp 3/93-9/93 11. slp z+h SM Vyroben 22. 6. 1973. 5/91 přesun k 81. sslt na Sliač. 6/92 předán k 9. sbolp do Bechyně. 11. 3. 1993 předán 11. slp do Žatce. 9/1993 uložen v Líních. Dnes LM Kbely.
7706 6-10/1973 31.12.1992 6-10/73-5/88 6. sbolp 5/88-11/92 9. slp/ 9. sbolp 11/92-12/92 81. sslt z+h Vyroben 15. 6. 1973. 5/88 předán k 9. slp do Bechyně. 4. 11. 1992 přelet na Sliač k 81. sslt. Od 1. 1. 1993 ve stavu letectva ASR.
7707 6-10/1973 31.12.1992 6-10/73-5/88 6. sbolp 5/88-10/92 9. slp/ 9. sbolp 10/92-12/92 81. sslt z+h, s Vyroben 15. 6. 1973. Během 80. tých let při SO v LOK zbarven na stříbrno. 5/88 předán k 9. slp do Bechyně. 22. 10. 1992 přelet na Sliač k 81. sslt. Od 1. 1. 1993 ve stavu letectva ASR.
7708 6-10/1973 31.12.1992 6-10/73-5/88 6. sbolp 5/88-11/92 9. slp/ 9. sbolp 11/92-12/92 81. sslt z+h Vyroben 16. 6. 1973. 5/88 předán k 9. slp do Bechyně. 30. 11. 1992 přelet na Sliač k 81. sslt. Od 1. 1. 1993 ve stavu letectva ASR. V roce 1992 u 9. sbolp při ostrých střelbách v Malackách nápis „Vrakouš“ křídami na levé straně přídě. Pod kabinou symboly shozených bomb. Na SOP nad znaky z každé strany dva žluté vodorovné pruhy.
7709 6-10/1973 28.8.1992 6-10/73-5/88 6. sbolp 5/88-5/91 5. slp 5/91-8/92 9. slp/ 9. sbolp z+h Vyroben 6/1973. 5/88 předán k 5. slp do Líní. 5/91 přesun k 9. slp do Bechyně. Zde GO v LOK 1991/92. Katastrofa u 9. sbolp v Bechyni dne 28. 8. 1992. Při nácviku sólové akrobacie v rámci Display teamu v ČB zahynul pilot pplk. Jiří Moutvička. Letoun byl v roce 1992 opatřen zbarvením „DELTA TEAMU“ (bílo-modro-červenou trikolórou do šípu na vrchních plochách, stylizovaným „F“ a číslicí 9 na SOP).
7710 9. 7. 1973 31.12.1992 7/73-5/88 6. sbolp 5/88-12/92 9. slp/ 9. sbolp z+h Vyroben 18. 6. 1973. Přelet do ČSSR 2. 7. 1973 od 9. 7. 1973 ve stavu 6. sbolp v Přerově. 18. 10. 1983 dokončena SO v LOK. 23. 5. 1988 předán k 9. slp do Bechyně. Od 1. 1. 1993 ve stavu letectva ASR. V té době stále na GO v LOK. Přelet do Malacek až po GO 13. 4. 1993.
7711 25.7.1973 8.6.1998 7/73-5/88 6. sbolp 5/88-3/93 9. slp/ 9. sbolp 3/93-9/93 11. slp 9/93-11/93 82. sslt 11/93-6/94 4. sslt 6/94-6/98 LZO z+h SM Vyroben 21. 6. 1973. Přelet do ČSSR 7. 7. 1973. 25. 7. 1973 zařazen k 6. sbolp v Přerově. 22. 3. 1983 dokončena SO v LOK. 23. 5. 1988 přesun k 9. slp do Bechyně. 10/90 prav. dokončena GO v LOK. 11. 3. 1993 (někdy také 11. 4.) předá k 11. slp do Žatce. Již 21. 9. 1993 přesun k 82. sslt. 11/93 u 4. sslt v Přerově. 7. 6. 1994 k LZO v Čáslavi. V roce 1995 dostal v Líních u LZO předváděcí nátěr „DELTA TEAMU“ (červeno-bílo-modrá trikolóra do šípu na vrchních plochách až na příď, „F“ III na SOP). Havárie dne 8. 6. 1998 u LZO v Českých Budějovicích. Střes s „UM“ č. 3756 za letu. Dopad na sídliště Vltava v ČB. Pilot mjr. Luboš Kubát.
7712 6-10/1973 31.12.1992 6-10/73-5/88 6. sbolp 5/88-12/92 9. slp/ 9. sbolp z+h Vyroben 18. 6. 1973. 5/88 předán k 9. slp do Bechyně. Od 1. 1. 1993 ve stavu letectva ASR. V tomto termínu na GO v LOK. Po jejím dokončení v roce 1993 předán na Slovensko.
7713 6-10/1973 31.12.1992 6-10/73-1/90 6. sbolp 1/90-92 8. slp 92-12/92 81. sslt z+h, z+h-N Vyroben 28. 6. 1973. V 80. tých letech po SO v Drážďanech zeleno-hnědá kamufláž „německého“ vzoru. 1/90 předán k 8. slp do Brna. V roce 1992 na Sliač k 81. sslt. Od 1. 1. 1993 ve stavu letectva ASR.
7714 6-10/1973 31.12.1992 6-10/73-1/90 6. sbolp 1/90-92 8. slp 92-12/92 81. sslt z+h Vyroben 28. 6. 1973. 1/90 předán k 8. slp do Brna. V roce 1992 na Sliač k 81. sslt. Od 1. 1. 1993 ve stavu letectva ASR.
7715 6-10/1973 31.12.1992 6-10/73-5/91 6. sbolp 5/91-12/92 81. sslt z+h Vyroben 28. 6. 1973. 1/90 předán k 8. slp do Brna. V roce 1992 na Sliač k 81. sslt. Od 1. 1. 1993 ve stavu letectva ASR.
7801 6-10/1973 31.12.1992 6-10/73-5/91 6. sbolp 5/91-12/92 81. sslt z+h, s SM Vyroben 28. 6. 1973. V 80. tých letech během SO v LOK nabarven na stříbrno. 5/91 předán k 81. sslt na Sliač. Od 1. 1. 1993 ve stavu letectva ASR.
7802 6-10/1973 2002 6-10/73-1/90 6. sbolp 1/90-5/91 8. slp 5/91-10/93 11. slp 10/93-11/93 82. sslt 11/93-12/94 4. sslt 1/95-99 43. slt 99-02 41. slt z+h, s Vyroben 30. 6. 1973. Během SO v LOK odbarven a nastříkán na stříbrno. 1/90 k 8. slp do Brna. 5/91 k 11. slp do Žatce. Zde GO v LOK, návrat 8. 6. 1992. 5. 10. 1993 přesun k 82. sslt do Přerova. Od 11/93 u 4. sslt v Přerově a Čáslavi. Od 1/95 u 43. slt v Čáslavi. Od 1999 u 41. slt tamtéž. 7/2002 odstaven v Čáslavi bez motoru. Prav. ještě tento rok uložen v LOZ ČB.
7803 6-10/1973 31.12.1992 6-10/73-5/91 6. sbolp 5/91-12/92 81. sslt z+h SM Vyroben 5. 7. 1973. 5/91 předán k 81. sslt na Sliač. Od 1. 1. 1993 ve stavu letectva ASR.
7804 6-10/1973 17.1.1979 6-10/73-1/79 6. sbolp z+h Vyroben 6-7/1973. Havárie dne 17. 1. 1979 u 6. sbolp v Přerově. Pilot mjr. Jiří Ovísek.
8205 10/1973 31.12.1992 10/73-5/91 6. sbolp 5/91-12/92 81. sslt z+h SM Vyroben 15. 9. 1973. 5/91 předán k 81. sslt na Sliač. Od 1. 1. 1993 ve stavu letectva ASR.
8206 10/1973 9/1993 10/73-1/90 6. sbolp 1/90-5/91 8. slp 5/91-9/93 11. slp z+h Vyroben 22. 9. 1973. 1/90 k 8. slp do Brna. 5/91 k 11. slp do Žatce. 9/93 na uložení do Líní.
8207 10/1973 31.12.1992 10/73-5/91 6. sbolp 5/91-12/92 81. sslt z+h SM Vyroben 17. 9. 1973. 5/91 předán k 81. sslt na Sliač. Od 1. 1. 1993 ve stavu letectva ASR.
8208 10/1973 31.12.1992 10/73-5/91 6. sbolp 5/91-12/92 81. sslt z+h, z+h-N, z+h? Vyroben 29. 9. 1973. Při SO v Drážďanech v 1. pol. 80. tých let dostal z+h kam. „německého“ vzoru. Na cvičení „Družba 1986“ nesl na přídi bílo-červeno-modrou „žraločí“ tlamu, za ní bílé žábry a nad tlamou bílo-červeno-modré oči. 5/91 předán k 81. sslt na Sliač. Od 1. 1. 1993 ve stavu letectva ASR.
8209 10/1973 31.12.1992 10/73-5/91 6. sbolp 5/91-12/92 81. sslt z+h Vyroben 20. 9. 1973. 5/91 předán k 81. sslt na Sliač. Od 1. 1. 1993 ve stavu letectva ASR.
9307/ 4307 17.9.1975/ 10.10.1975 9/1993 9/75-12/85 1. slp 12/85-4/93 9. slp/ 9. sbolp 4/93-9/93 82. sslt š Vyroben 29. 8. 1975. Dodán k 1. slp do Českých Budějovic 17. 9. 1975 nebo 10. 10. 1975. Nesl nesprávné trupové číslo 4307 až do 3. 12. 1985, kdy bylo po SO změněno na 9307. Ve stejnou dobu předán k 9. slp do Bechyně. 4/93 přelet k 82. sslt do Mošnova. Odtud 9/93 na uložení do Líní.
Autor : 🕔10.12.2005 📕9.426

Komentáře Disqus

Komentáře Facebook

Sociální sítě

Reklama

Poslední komentáře

  • Anton Bero pozoruhodná zbierka klamstiev a právd

    Stalinův projev na zasedání Sovětu 6. listopadu 1941 · 1 week ago

  • RaS To formální odstoupení vládce z funkce ve prospěch syna bylo obvyklé bezpečnostní opatření, které mělo zabránit bezvládí v případě smrti jednoho z nich. Každý nepřítel věděl, že když zabije jednoho, ten druhý se pomstí. Tokugawové to dělali stejně.

    Daimjó Udžijasu Hódžó · 1 week ago

  • adrian grunert Prečítal som si na dúšok všetkých 10 pokračovaní.Môžem autorovi vysloviť len poďakovanie a uznanie.

    Nad Tatrou sa blýska - (10) · 2 weeks ago

  • RaS 1) V roce 1241 nešlo o vpád Tatarů ale Mongolů. To je častá chyba. Tataři v té době sloužili uherskému králi. 2) Mogolové po bitvě u Lehnice neprošli ze Slezska do Uher přes Kladsko, ale přes Moravu. Pak se spojili s Bátúem a zúčastnili se bitvy u...

    Tatarský vpád do Uhorska 1241 · 2 weeks ago

  • Letusak Tak Francouzi take meli pomerne presnou predstavu, ale vojska Wehrmachtu se jim zastavit nepodarilo. Cemu bychom si pomohli? Predstava, ze bychom meli nejaky "lepsi kredit" v ocich okupantu je mylna, staci se podivat na Polsko. Bojovalo, ale...

    Benešova Sofiina volba · 1 month ago

  • Ivo Bukovsky Ve skutečnosti měli čs generálové poměrně přesnou představu o síle wehrmacht a doporučovali přijmout boj. Beneš se už tím že jednal o odstoupení pohraničí podle godesberských požadavků dopustil vlastizrady - podle tehdejší ústavy. Bohužel...

    Benešova Sofiina volba · 1 month ago

  • Letusak A on tehdy nekdo vedel, jake budou nebojove ztraty ceskych obcanu, kdyz zadna valka nebyla (a nebyl vcelku duvod se domnivat, ze Hitler pristoupi k vyhlazeni slovanskych narodu s takovym gustem)? A ona kvalitativni prevaha v technice neznamena...

    Benešova Sofiina volba · 1 month ago

  • Ivo Bukovsky Skutečnost že nebojové ztráty na lidech, českosvenských občanů, byly vyšší než předpokládané ztráty bojové, nehledě na sekundární efekt zavlečení sovětského vlivu do střední Evropy a katastrofální vliv na společenské a majetkové poměry se stále...

    Benešova Sofiina volba · 1 month ago

  • Radek Novák Pohádky kremelské babičky nebo tlachy ze Západu?Já nejsem žádný bolševik ani příznivec Ruska ale cizí území si přisvojovaly všechny státy.Jen jsem poukazoval na možné okolnosti,pravda,že v detailech se nevyznám.Na finské hranici se opírám o...

    Besarábie 1940-1941 · 1 month ago

  • CzechMirco Lháři. Žádný "důsledek doby" přisvojení si cizího území nelegitimizuje a už vůbec ne to, co na svém území dotyčná strana dělala. Moldavané rozhodně Rusy v roce 1940 jako osvoboditele nevítali, protože národnostní a náboženský útlak z dob carského...

    Besarábie 1940-1941 · 1 month ago