Stredný Kolesový Obrnený Transportér OT vz. 64 - I.

Autor : 🕔24.06.2005 📕7.008

Seriál

  1. Stredný Kolesový Obrnený Transportér OT vz. 64 - I.
  2. Stredný Kolesový Obrnený Transportér OT vz. 64 - I.
  3. Stredný Kolesový Obrnený Transportér OT vz. 64 - I.
  4. Stredný Kolesový Obrnený Transportér OT vz. 64 - I.
  5. Stredný Kolesový Obrnený Transportér OT vz. 64 - I.
  6. Stredný Kolesový Obrnený Transportér OT vz. 64 - I.
  7. Stredný Kolesový Obrnený Transportér OT vz. 64 - I.
  8. Stredný Kolesový Obrnený Transportér OT vz. 64 - I.
  9. Stredný Kolesový Obrnený Transportér OT vz. 64 - I.
  10. Stredný Kolesový Obrnený Transportér OT vz. 64 - I.

Podobné články

Další články autora

Takticko technický údaj  A  A2  A2P  R2 - R3
ROZMERY v mm všetky rozmery som osobne premeral na verziách A, A2, R2, R3MT
Dĺžka 7440
Šírka 2 500
 Výška cez strop korby 2 060
cez kupolu vodiča 2 320
cez základňu veže 2 360
cez streleckú vežu 2 710 2 830 2 710
dna korby od zeme zaťažená 890
dna korby od zeme prázdna 915
 Korba dĺžka 4 000
šírka medzi podbehmi 1 360
výška v pozdĺžnej ose vozidla 1 190
 Rázvor
 náprav
prvej a druhe 1 300
druhej a tretej 2 150
tretej a štvrtej 1 300
Rozchod stredov kolies 1 860
Svetlá výška pod stredom zaťaženého vozidla v mm 400
Pri hustení pneumatík na MPa 3,5
HMOTNOSTI A NOSNOSTI v kg s navijakom  /  bez bez navijaku
Pohotovostná 12 300 / 12 150 12 840 12 940 12 600
Nosnosť v kg / osôb  (s vežou bez zbraní a streliva) 2 000 / 18 * 1 460 / 12 * 1 360 / 12 * 2 000
Celková 14 300 / 14 150 14 300 14 300 12 990
Prípojná 3 000
Tlaky na pôdu v kp / cm2 3,3  /  1,35
Pri hustení pneumatík vozidla na MPa 3,5   /   0,8
MAXIMÁLNE RÝCHLOSTI  v km / hod  
Na cestách 94,4
V teréne 65,0
Pri plávbe 9,0
PREKONÁVANIE PREKÁŽOK  
šírka zákopu v mm 2 000
výška kolmého stupňa v mm do 500
stúpanie v % 70
bočný sklon v % 30 (teoreticky až 43 °)
voda brodením a plávaním
DOJAZD NA CESTE v km  
s nádržou 180 l 400
s nádržou 180 l + 5 kanistrov á 20 l 620
s nádržou 330 l 740
VYTRVALOSŤ pri plavbe v hod 14 16,5
KOLESÁ        
Pneumatiky rozmery 13,00" x 18,00"
druh bez vzdušnice alebo so vzdušnicou
typ BARUM - TAKTIK 13,00 x 18,00"   podľa armády
hustenie v Psc min. 800, max. 350
Riadenie skrinka riadenia globoidný (slimákový) prevod - prevodový pomer 1 : 26
posilňovač hydraulický
prenos síl pomocou riadiacich a spojovacích tyčí
zbiehavosť v mm 1. náprava 3 až 6
2. náprava 3 až 6
odklon kolesa 2° 30´
príklon čapu 7° 30´
záklon čapu

Seriál

  1. Stredný Kolesový Obrnený Transportér OT vz. 64 - I.
  2. Stredný Kolesový Obrnený Transportér OT vz. 64 - I.
  3. Stredný Kolesový Obrnený Transportér OT vz. 64 - I.
  4. Stredný Kolesový Obrnený Transportér OT vz. 64 - I.
  5. Stredný Kolesový Obrnený Transportér OT vz. 64 - I.
  6. Stredný Kolesový Obrnený Transportér OT vz. 64 - I.
  7. Stredný Kolesový Obrnený Transportér OT vz. 64 - I.
  8. Stredný Kolesový Obrnený Transportér OT vz. 64 - I.
  9. Stredný Kolesový Obrnený Transportér OT vz. 64 - I.
  10. Stredný Kolesový Obrnený Transportér OT vz. 64 - I.

Podobné články

Další články autora

Autor : 🕔24.06.2005 📕7.008

Komentáře Disqus

Komentáře Facebook

Sociální sítě

Reklama

Poslední komentáře

  • Kohy

    Ano spoustu příslušníků policie jen dělalo svojí práci nehledě na ideologii ale spoustu znich bohužel viděli na ideologii i své obohacení a nezdráhali se mučit nevinné popřípadě je střílet mlátit atd . v této situaci je to těžké říct kdo a nebo...

    Bratři Mašínové - fakta · 5 days ago

  • RaS

    Doporučuji knihu pana Karla Pacnera Atomoví špioni. Je tam velmi podrobně a fundovaně popsáno, jak se ten který stát dobral své jaderné bomby a jak se tomu světové společenství snažilo (neúspěšně) zabránit.

    Operace Opera – předehra · 1 week ago

  • CZjak

    radiostanice byly však nee v takovém počtu jakým si žádalprolém byl v tom, že v roce 1941 měli pouze velitelské však od Prosince při protiofenzívě měl výhradně každý v 1942 byly již z 82% kvůli i dodávkám spojenců zjisti si informace pro příště a...

    Obranná válka SSSR??? díl 3. · 1 week ago

  • jikjik

    Pokud je mi známo, maršál G.I. Kulik byl náčelníkem správy DRRA dělostřelectva, ne tanků.

    Americké kořeny sovětského tanku T-34 · 1 week ago

  • volado1

    Sprosti vrahovia,nic ine

    Bratři Mašínové - fakta · 1 week ago

  • jikjik

    25. ledna 1935 ... V zemi zuřil hlad organizovaný soudruhem Stalinem a jinými soudruhy. - a tím jsem skončil. Dál to nemá cenu číst. 1) Hladomor byl v roce 1933. 2) Stalin se jako jeden z mála staral ten hlad zlikvidovat. 3) Většina zemřelých na...

    Výcvik sovětských letců pro 2. světovou válku · 1 week ago

  • jikjik

    Ano, autor má naprostou pravdu. Sovětská armáda převyšovala německou početně i kvalitou výzbroje. Například tank T34 byl tak dobře pancéřován, že velitel neviděl ven a ani neměl radiostanici. podobně ta skvělá letadla, která sice dosahovala...

    Obranná válka SSSR??? díl 3. · 2 weeks ago

  • R

    Dobrý den, nevím zda to již někomu dnes pomůže, ale připojím svůj názor. Igor byl veselý a hodný kluk. Osudnou se mu stala láska k jeho psímu kamarádovi, který byl vystrašený pod buňkou a Igor se pro něj vracel z již nastartovaného OT-64. Provádět...

    Úmrtia vojakov OS SR v zahraničných operáciách · 4 weeks ago

  • seky

    Článek ucházející, ale je tu jeden obrovský, vemi podstatný nesmysl. Motor V2 rozhodně nevychází z Liberty ani omylem. Nemá ani podobnou koncepci a ani podobný design dílů. Jsou to dva naprosto odlišné motory v každém směru. Ve zkratce:...

    Americké kořeny sovětského tanku T-34 · 1 month ago

  • Patrik Novák

    Velice poučné čtení. Děkuji

    Českoslovenští letci v polské kampani 1939  · 1 month ago