Motorlet M 06
Typ : Turbokompresorový
Výrobce : Motorlet n.p., Praha-Jinonice
Rok výroby : 1953 - 1962
Výkonnost:
Startovní a bojový režim
Tah (kg) : 2 700
Otáčky (ot/min) : 11 560
Teplota plynů nejvyšší (°C): 720
Nejvyšší přípustná doba chodu (min): 5
Spotřeba paliva při 2 700 kg tahu (kg/hod): 2 889
Nominální režim
Tah (kg) : 2 400
Otáčky (ot/min) : 11 200
Teplota plynů nejvyšší (°C): 685
Nejvyšší přípustná doba chodu (min): 60
Spotřeba paliva při 2 400 kg tahu (kg/hod): 2 544
Maximální cestovní režim
Tah (kg) : 2 160
Otáčky (ot/min) : 10 870
Teplota plynů nejvyšší (°C): 645
Nejvyšší přípustná doba chodu (min): neomezeně
Spotřeba paliva při 2 160 kg tahu (kg/hod): 2 268
Volnoběhový režim
Tah (kg) : 75
Otáčky (ot/min) : 2 500 +- 100
Teplota plynů nejvyšší (°C): 540
Nejvyšší přípustná doba chodu (min): 10
Spotřeba paliva (kg/hod): nejvýše 450
Rozměry
Maximální průměr (mm): 1273,5
Maximální výška (mm): 1273,5
Celková délka (mm): 2640
Suchá váha motoru (kg): 872
Technická data
Spalovací komora: 9 jednotlivých přímoproudých komor
Typ turbíny: axiální jednostupňová
Typ kompresoru: odstředivý jednostupňový s dvoustranným vstupem
Chlazení : vzduchem od odstředivého jednostupňového dmychadla, umístěného na hřídeli kompresoru
Zdroj: Instrukce pro provoz a technickou obsluhu motoru M 06, vydáno v roce 1953
Typ : Turbokompresorový
Výrobce : Motorlet n.p., Praha-Jinonice
Rok výroby : 1953 - 1962
Výkonnost:
Startovní a bojový režim
Tah (kg) : 2 700
Otáčky (ot/min) : 11 560
Teplota plynů nejvyšší (°C): 720
Nejvyšší přípustná doba chodu (min): 5
Spotřeba paliva při 2 700 kg tahu (kg/hod): 2 889
Nominální režim
Tah (kg) : 2 400
Otáčky (ot/min) : 11 200
Teplota plynů nejvyšší (°C): 685
Nejvyšší přípustná doba chodu (min): 60
Spotřeba paliva při 2 400 kg tahu (kg/hod): 2 544
Maximální cestovní režim
Tah (kg) : 2 160
Otáčky (ot/min) : 10 870
Teplota plynů nejvyšší (°C): 645
Nejvyšší přípustná doba chodu (min): neomezeně
Spotřeba paliva při 2 160 kg tahu (kg/hod): 2 268
Volnoběhový režim
Tah (kg) : 75
Otáčky (ot/min) : 2 500 +- 100
Teplota plynů nejvyšší (°C): 540
Nejvyšší přípustná doba chodu (min): 10
Spotřeba paliva (kg/hod): nejvýše 450
Rozměry
Maximální průměr (mm): 1273,5
Maximální výška (mm): 1273,5
Celková délka (mm): 2640
Suchá váha motoru (kg): 872
Technická data
Spalovací komora: 9 jednotlivých přímoproudých komor
Typ turbíny: axiální jednostupňová
Typ kompresoru: odstředivý jednostupňový s dvoustranným vstupem
Chlazení : vzduchem od odstředivého jednostupňového dmychadla, umístěného na hřídeli kompresoru
Zdroj: Instrukce pro provoz a technickou obsluhu motoru M 06, vydáno v roce 1953