URL : https://www.valka.cz/MiG-19P-0741-t52908#579892
Verze : 0
Reklama
Dne 14.8.1958 pilot Drahomír Hoření, Príslušník 3. přepadové letky po spuštění motorů údajně nezapnul spínače dodávacích čerpadel 2., 3. a 4. palivové nádrže. Po dvaceti minutách letu mu vysadily oba motory. Pilot hlásil vynucené přistání na letiště vzletu. Podvozek vysunul nouzově, pravá noha podvozku se nezajistila. V bodě podrovnání dal klesající tlak hydrauliky automatický impuls k přepnutí ovládání stabilizátoru na elektrický okruh. Stabilizátor se tím přestavoval velmi pomalu a navíc se značným spožděním, bez závislosti na na úsilí v řídící páce. Pilot si to včas neuvědomil. V bodě podrovnání přešel do třiceti stupňového stoupání, ztratil rychlost a z výšky dvacet metrů se zřítil na zem. Pilot zahynul.
Vážený pane kolego, dovolil jsem si sloučit text do jedné kolonky.
Moderátor Jiří Tintěra
Edit: Janko PALIGA - doplnenie
URL : https://www.valka.cz/MiG-19P-0741-t52908#286179
Verze : 0
Přidejte se k nám
Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady.
Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.