Tu-154B-2 0420

Typ:
Type:
Tu-154B-2
Výrobce:
Producer:
-
Datum výroby:
Date of Production:
DD.MM.RRRR
Výrobní číslo:
Construction Number:
0420/82800018
Číslo stroje:
Serial Number:
0420
Provozovatel:
User:
Československo -
Pohonná jednotka:
Engine:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR
Výzbroj:
Armament:
DD.MM.RRRR
Datum převzetí:
Commissioned:
29.03.1989
Datum vyřazení:
Decommissioned:
DD.MM.RRRR
Vojenský útvar:
Unit:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR
Útvarové označení:
Unit Marking:
29.03.1989-31.12.1992 0420
Poznámka:
Note:
18.07.1980 - pôvodne lietal v LO FMO ako OK-BYA
29.03.1989 - predaný armáde
pri rozdelení ČSFR pripadol Slovensku
-
Provozovatel:
User:
Slovenská republika -
Pohonná jednotka:
Engine:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR
Výzbroj:
Armament:
DD.MM.RRRR
Datum převzetí:
Commissioned:
01.01.1993
Datum vyřazení:
Decommissioned:
DD.10.1995
Vojenský útvar:
Unit:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR
Útvarové označení:
Unit Marking:
01.01.1993-DD.10.1995 0420
Poznámka:
Note:
DD.10.1995 - predaný do Ruska, nové označenie RA-85842 -
Zdroje:
Sources:
www.scramble.nl
L+K 1/2008
URL : https://www.valka.cz/Tu-154B-2-0420-t52741#197835 Verze : 0
Sériové číslo:80A4420
U LO FMO provozován od 18.7.1980 s imatrikulací OK-BYA v salónní úpravě,určený pro přepravu prezidenta ČSSR.
Armádě předán v březnu 1989. První let u armády uskutečnil 29.3.1989.
22.12.1992 odlet do Bratislavy jako stroj určený při dělení ČSFR pro Slovensko.
V říjnu 1995 prodán do Ruska. Zde registrován jako RA-85842.


Zdroj: L+K 1/2008
URL : https://www.valka.cz/Tu-154B-2-0420-t52741#291756 Verze : 0
www.lietadla.com fotograf: Sally
Tu-154B-2 0420 -


URL : https://www.valka.cz/Tu-154B-2-0420-t52741#263321 Verze : 0
nový majiteľ


fotografia:
s láskavým dovolením / with kind permission (c) Sergey Ryabtsev
12.08.2006, Moskva - Šeremetjevo
Tu-154B-2 0420 - (c) Sergey Ryabtsev

(c) Sergey Ryabtsev
URL : https://www.valka.cz/Tu-154B-2-0420-t52741#329661 Verze : 0
Foto Alfonz Liška
Tu-154B-2 0420 -


URL : https://www.valka.cz/Tu-154B-2-0420-t52741#422854 Verze : 0
Letoun byl do ČSFR dodán v základové barvě s nestandartními výsostnými znaky na ocasní ploše a po krátký čas létal s imatrikulací OK-BYA. Dne 16. června 1992 přelétl do Maďarska, kde dostal nové zbarvení, regulérní výsostné znaky a označení 0420.
Tu-154B-2 0420 - Zdroj:
LK 20/1992

Zdroj:
LK 20/1992

URL : https://www.valka.cz/Tu-154B-2-0420-t52741#679232 Verze : 0
Praha - Kbely, květen 1989, fot. Luděk Borek.
Tu-154B-2 0420 - Zdroj:
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1528422674172307&set=gm.896406341152387

Zdroj:
www.facebook.com

URL : https://www.valka.cz/Tu-154B-2-0420-t52741#700903 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více