Název: Name: | SA Grandi Fucine Italiane Gio. Fossati & C. | SA Grandi Fucine Italiane Gio. Fossati & C. |
Originální název: Original Name: | SA Grandi Fucine Italiane Gio. Fossati & C. | |
Historie názvů: History of Names: | DD.MM.1890-DD.MM.1907 ? DD.MM.1907-DD.MM.1949 SA Grandi Fucine Italiane Gio. Fossati & C. | DD.MM.1890-DD.MM.1907 ? DD.MM.1907-DD.MM.1949 SA Grandi Fucine Italiane Gio. Fossati |
Obory výroby: Production Subjects: | součásti lodí, tanky | parts for shipbuilding, tanks |
Sídlo hlavního závodu: Headquarters: | DD.MM.1890-DD.MM.1949 Janov-Sestri Ponente | DD.MM.1890-DD.MM.1949 Genoa-Sestri Ponente |
Názvy a sídla poboček: Subsidiary Name and Location: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR |
Vznik: Founded: | DD.MM.1890 | DD.MM.1890 |
Zánik: Cancelled: | DD.MM.1949 | DD.MM.1949 |
Produkty: Products: | DD.MM.1915-DD.MM.1920 Lancia 1Z DD.MM.1933-DD.MM.193R Carro Veloce CV.33 DD.MM.1935-DD.MM.193R Carro Veloce CV.35 DD.MM.1935-DD.MM.193R Carro Lanciafiamme L3/35 DD.MM.1938-DD.MM.1943 Carro Veloce CV.38 DD.MM.1939-DD.MM.1939 Semovente L3 da 47/32 DD.MM.1939-DD.MM.1940 Carro Armato M11/39 DD.MM.1940-DD.MM.1941 Carro Armato M13/40 DD.MM.1941-DD.MM.1942 Carro Armato M14/41 DD.MM.1941-DD.MM.1942 Semovente M40 da 75/18 DD.MM.1942-DD.MM.1943 Carro Armato M15/42 DD.MM.1942-DD.MM.1943 Semovente M42 da 75/18 DD.MM.1942-DD.MM.1943 Semovente M41M da 90/53 DD.MM.1942-DD.MM.1942 Carro Armato M Celere Sahariano DD.MM.1942-DD.MM.1942 Semovente da 149/40 DD.MM.1942-DD.MM.1943 L40 Cingoletta DD.MM.1943-DD.MM.1944 Carro Armato P40 DD.MM.1943-DD.MM.1943 Semovente M41 da 75/32 DD.MM.1943-DD.MM.1945 Semovente M42 da 75/34 DD.MM.1943-DD.MM.1944 Semovente M42L da 105/25 DD.MM.1944-DD.MM.1944 Semovente M42T da 75/46 | |
Poznámka: Note: | 1890 továrna založena Giovanni Fossatim jako dodavatel lodních dílů pro sousední janovské loděnice 1907 Fissatiho dědicové přeměňují továrnu v s.r.o. - počátkem 20. let (?) majitelem zbrojovka SA Gio. Ansaldo 193R firma před bankrotem zachráněna zásahem Ústavu pro průmyslovou rekonstrukci (IRI), zahájení zbrojní výroby, výroba tanků ve spolupráci s Fiat-SPA (Fossati obvykle vyrábí korby, SPA motory a převodovky a Fiat zbytek, kompletace buď Fossatim v Janově nebo Fiatem v Turínu) 1949 kvůli neschopnosti přejít na civilní výrobu firma bankrotuje - část firmy nebo výroby pravděpodobně převzata Ansaldem, který od roku 1950 vyrábí v Janově pásové traktory Ansaldo-Fossati | - |
Zdroje: Sources: | www.confindustria.ge.it www.culturainliguria.it www.reteparri.it macchinemotoriagricoli.edagricole.it |