Název: Name: | Armstrong Siddeley Tiger VIII | Armstrong Siddeley Tiger VIII |
Originální název: Original Name: | Armstrong Siddeley Tiger VIII | |
Kategorie: Category: | hvězdicový motor | radial engine |
Výrobce: Producer: | Armstrong Siddeley Motors Ltd., Coventry | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1937-DD.MM.1940 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1936 | |
Použití: Use: | Armstrong Whitworth A.W.29 Armstrong Whitworth A.W.38 Whitley Mk.II Armstrong Whitworth A.W.38 Whitley Mk.III | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Počet válců: Number of Cylinders: | 14 | |
Hmotnost: Weight: | 587 kg | 1294 lb |
Celková délka: Overall Length: | 1641 mm | 5ft 4,6in |
Celková šířka / Průměr: Overall Width / Diameter: | 1290 mm | 4ft 2,75in |
Celková výška: Overall Height: | - mm | - |
Vrtání: Bore: | 140 mm | 5.5 |
Zdvih: Stroke: | 152 mm | 6 |
Zdvihový objem: Swept Volume: (l/cu in) | 32.703 l | 1995,7 cu in |
Palivo: Fuel: | Benzín s oktanovým číslem 87. | Gasoline with an octane rating 87. |
Příprava palivové směsi: Carburation or Injection: | Karburátor Claudel-Hobson | Claudel-Hobson carburettor |
Kompresní poměr: Compression Ratio: | 6,25 : 1 | 6,25 : 1 |
Plnění válců: Mixture Charging: | Přeplňování jednostupňovým dvourychlostním odstředivým kompresorem | Supercharged: Single -stage two-speed centrifugal type supercharger, |
Chlazení: Cooling: | Vzduchem | Air-cooled |
Výkony: Performance: | ||
Výkon: Power: | 675 kW při 2375 ot/min | 905 bhp at 2375 rpm |
Poznámka: Note: | Výkony: vzletový: 675 kW (917,5 k) při 2 375 ot/min bojový: 634 kW (862 k) při 2 450 ot/min v h= 2 180 m (1. rychlost kompresoru), bojový: 574 kW (781 k) při 2 450 ot/min v h= 4 950 m (2. rychlost kompresoru) a ekonomický: 432,5 kW (588 k) při 2 200 ot/min. Ventilový rozvod: OHV (řízený vačkovým kotoučem), dva ventily pro každý válec. Převod reduktoru: 0,594 : 1 (dorychla) | Power output: 905 hp at 2,375 rpm for take-off, 850 hp at 2,450 rpm at 7,150 ft combat power MS gear, 770 hp at 2,450 rpm at 16,240 ft combat power FS gear and 580 hp at 2,200 rpm for economy cruise Valvetrain: Two pushrod-actuated valves per cylinder. Reduction gear: Spur, 0.594:1 |
Zdroje: Sources: | Bill Gunston, World Encyclopedia of Aero Engines, Cambridge, England, Patrick Stephens Limited, 1989, ISBN 1-85260-163-9. en.wikipedia.org |